domingo, 28 de febrero de 2010

GP Inauguració.

28/02/10.

TREMP.


Avui diumenge, estrena de la temporada oficial del pilot Elit-S-23 a Catalunya, amb el prestigiós GP Inauguració.Un dia que ha començat ben aviat, ja que a les 05h20 ja estava despert, i és que a les 08.30h tenia que ser a BCN, L'Hospitalet.

Bona participació, 120 corredors aproximadament, però augmentada gràcies a la participació de corredors Masters, sinó la participació hagués estat més aviat pobra.


Ja parlant de la cursa, poc m'ha faltat per no sortir, després de tenir un problema amb el cablejat del canvi de pinyos que m'impedia canviar...finalment gràcies a un tècnic, he pogut solucionar el problema.He sortit fred, amb el port de Begues situat al km.9 d'etapa, cosa que implicava haver de patir més del compte, i més després de començar massa retrasat en el pilot degut al nerviosisme i a la tensió existent al grup.El port s'ha pujat a ritme més elevat que anys anteriors, cosa que ha fet, que el grup és trenques més, tot i que després, la gent despenjada, ha pogut enllaçar, alguns amb més dificultats que altres.Jo, he pujat a veure-les venir, sense cebar-me en el ritme, ja que tenia molt clar que la cursa no es feia en aquest punt, així que amb calma.Tot i això que comento, la escapada formada per 3 corredors del Guerola-Terra i Mar (Molto i Beldas) s'ha format a Begues i han arribat en solitari a meta, fent una autèntica exhibició.


Després del port, hem buscat sense èxit reduïr la escapada, i després a la zona dels repetxos de Piera, és on s'ha fet la cursa, (sense comptar els 3 anteriors) i en aquest punt, on jo m'he quedat tallat al grup traser, per un error meu.He intentat amb tímids atacs marxar del grup abans del tall definitiu, però el vent en contra ho impedia, i en el moment que he desconnectat un moment per baixar a buscar aigua, llavors ha estat quan s'ha fet el tall que arribaria per davant nostre.


Al haver-hi representació per part del equip, amb el Jordi, el Jonathan i un altre company, ens hem quedat tranquils al darrera.Però un cop, la cosa estava sentenciada, he volgut provar les meves forçes en el últim port del dia, fent una petita série, on he marxat amb dos corredors del Guerola-Terra i Mar, un dels quals s'ha despenjat i amb l'altre hem fet els últims kmts desde dalt del port fins a meta, arribant just per davant d'aquest grup on estàvem.Molt bones sensacions, però el despiste m'ha condemnat.És la primera cursa del any, i ja tinc ganes de començar a enllaçar caps de setmana consecutius de competició, per anar agafant el ritme, ja que encara em falta bastant per estar al 100%.Tot i això, no tinc pressa, ja arribarà el meu moment durant l'any.


*3h19' cursa-139km-162px'-mitja-1700m desn-41'5k/h-mitja.

Per últim, us presento dues noves coses: el meu nou equipatge, i la meva nova burra, la qual estrenare entre dilluns i dimarts.




3 comentarios:

Javi dijo...

Hola, et vaig veure molt bé!! Llàstima que jo estigues fluixet i no pugues ajudar-vos en res.

dedoctor.blogspot.com dijo...

ÉS més guapa la bici que tú... no sé que tindrà... o que deixes de tenir... serà que és fèmina?

Marc Vilanova Marsà dijo...

Javi,merci, però encara em falta molt! Això de no ajudar-nos en res no és pas veritat, la cara la vas donar al tram amb vent de cara, i això ja compta molt!
Que vagi bé la setmana crack!
David, això ja ho sabia desde que la vaig veure...que siui fémina i ajuda molt em penso!jeje!
A veure si no ens plou avui....