sábado, 6 de febrero de 2010

BONES SENSACIONS.




06/02/10.


TREMP.


Després del mal dia que vaig passar ahir, avui m'he llevat molt millor després de donar al cos el descans que tant necessitava.Avui, he compartit ruta amb el Josep Drudis i amb el Lluís Tirapu, amb el David reservant-se per demà...


Una sortida de menos a més, començant la primera hora i mitja amb calma fins arribar a Montardit, i després mitja volta i tornada amb un ritme més viu i més alegre, trobant-me amb bones sensacions durant tot l'entrenament.Un cop arribem a Salàs, tornem a Pobla, on els meus companys de ruta ja s'han quedat, mentre que jo he seguit amb ritme viu fins a Tremp primer i després fins a Conques, on ja he donat mitja volta.M'he trobat molt bé, sense cap moment de debilitat i arribant molt i molt sencer a casa, tot i no menjar res en tota la ruta. Demà espero trobar-me igual de cómode i amb una meteorologia tant acceptable com la d'avui!


*He acabat amb 4h, 116km, 190w-117px',1020m desnivell.

No hay comentarios: