lunes, 1 de febrero de 2010

CASI K.O.


31/01/10.

TREMP.

Després de les males sensacions inicials que vaig tenir el dissabte, acompanyat del mal cos que portava, el diumenge, dia escollit per fer un dia llarg de qualitat, em vaig llevar amb molt malestar; dècimes de febre unit a una preocupant tos seca. Total, que vaig decidir abortar la sortida que tenia prevista amb el Sergi i em vaig dedicar a descansar i a recuperar-me bé del refredat. Veient que al vespre, em trobava bastant recuperat, vaig pujar als rodillos per tal de suar una mica i eliminar toxines... em va sentar de fàbula, sobretot després de la dutxa!

Vaig fer 2h, 50km a 92px'/mitja i 90 RPM.Després del mal matí que vaig passar, el cos va respondre bé per la tarda, tot i que evidentment no vaig apretar per res.


01/02/10.

Avui, després de que el refredat encara el porti al damunt, però sense la tos tan seca que tenia ahir, he decidit tornar a quedar-me a casa a fer rodillos, tot i el esplèndid dia de Sol que feia al carrer i la trucada tentadora del David.Però prefereixo ser caut i no arriscar-me a sortir al carrer massa aviat i després estar al llit una setmana malat.Ja tindre dies per sortir a rodar a fora i gaudir del Sol.

*Una mica més intens que ahir, he acabat amb 2h05',55km a 98px'/mitja i 90RPM, mentres disfrutava del segon Giro de Indurain i el seu primer Tour.Quina època més bonica eh!

4 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

En comencem a aprendre... aixecar el pedal quan toca... quan que costa però lo bé que ens senta. Per una banda celebro que hagis fet l'esforç de no venir, per una altra se t'ha trobat a faltar especialment amb el sol meravellós que ens ha acompanyat al cel pallarés!
Cura't!

mingorb dijo...

Ben fet el muntar el rodillo per tal de no donar el dia per perdut. Sempre és millor no sortir si no estàs recuperat, per no arriscar-se a fallar més dies a l'entrenament per culpa de no voler deixar de sortir.

No entenc com hi ha gent que odia el rodillo, amb lo bé que s'està rodant dins de casa mentre veus el que vols per la tele o l'ordinador.

Una salutació.

Carlos dijo...

Veig que els consells del David, poc a poc tots els anem aplicant, d´una manera ho altra, ser constant, apretar quan toca i lo més dificil, escoltar el cos, !ben fet Marc ¡, de vegades és molt més dificil quedar-se a casa que sortir, fa falta molta voluntat per entrenar, però també per sapiguer quan s´ha de descansar o parar.
Un saludo Marc i que et milloris ben aviat

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, la tentació de sortir avui era gran veient el dia q feia...però lo primer és lo primer!

Mingorb, el rodillo trobo q es una gran eina de treball, sobretot per aquells que no tenim un clima suau com el mediterrani, en definitiva, q fariem sense ell?Vagi bé!!
Carlos, quan toca fer bondat s'ha de respectar, sinó després és quan venen les lamentacions per no haver-ho fet!Ens veiem aviat!