sábado, 20 de febrero de 2010

LA CANONJA-II.

20/02/10.

TREMP,

Després del dia de regeneració d'ahir, avui estava llest per afrontar el meu segon dia de competició del any, de nou a La Canonja.Aquest cop, amb un recorregut amb molt més d'al·licient que la setmana anterior, ja que apart del Coll de la Batalla com a dificultat muntanyosa, s'afegia el tram de l'Alforja, que tot i no ser puntuable, amb el vent de cara, es fa més dur que l'esmentada Batalla.

Avui, he anat a Tarragona, amb la companyia del meu amic Saul, i també del Xavi Boneta, el qual s'ha quedat amb les ganes de córrer per problemes amb la llicència... una llàstima.

El dia d'avui, espectacular, amb una temperatura que superava els 10ºC i amb un Sol fantàstic.

Ja en cursa, m'he mostrat molt més actiu que la setmana passada, intentant posar-me a un tall inicial sense èxit, i un cop al port intentant controlar els atacs al nostre líder de la Challenge, el Victor Iturat.Tot i això, el resultat, ha estat pitjor, ja que en el tram del 12% de la Batalla, una enganxada i posterior caiguda just davant meu, m'ha fet posar peu a terra esquivant pels péls la caiguda, i ha ocasionat que em quedes tallat al segon grup.Tot i això, cap problema, més satisfet encara del entrenament que he fet, ja que desde el tram de l'Alforja fins a meta, he estat tota l'estona passant a relleus i deixant que em toqués l'aire a la cara, el que ha acabat resultant a línea de meta, amb un entrenament de gran qualitat, treballant les zones de màxima intensitat.

Així doncs, amb el meu company Saul, hem arribat darrere el grup principal i de la escapada de 6 corredors que s'ha format (Cervantes i Jonathan del equip fent 3r i 2n) a uns 4-5 min de diferència.Em quedo amb l'entrenament de qualitat que em diu que he fet el power tap:85'5km-

2h14m-265w-153px'-38'3k/h. Més que aquestes dades, el temps que he passat treballant zones d'intensitat màxima i sub-màxima, que m'ajudarà a anar agafant el ritme de competició necessàri, però poc a poc!

Demà a veure si podem salvar el dia, ja que la previsió inicial és de pluja....sinó m'ho prendre amb calma, ja que la musculatura em demana un respir o un massatge!


He trobat a faltar 2 companys d'aquesta foto: el Josep(1r-esquerra) i el David (3r-esq).Llàstima del Xavi, però tant el Saul com jo, hem disfrutat al màxim!

2 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Mentre vatres pedalaveu jo estava camí del Camp Nou disfrutant del moment. Espero compartir temps de pedal dilluns per que m'expliqueu sensacions!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Nosaltres vam disfrutar pedalant, però imagino que tú, encara ho vas fer més vibrant amb els gols del Barça!fins dilluns!