jueves, 4 de febrero de 2010

TEST EN VELÒDROM.

04/02/10.
TREMP.
Avui toca test de lactats a BCN, en concret al velòdrom d'Horta.Al tenir que estar a les 10h a BCN, estic obligat a llevar-me aviat (07h) per arribar a l'hora.El temps pinta malament a tot arreu, ja que el cel amenaça pluja desde Tremp fins a BCN, i ja sabem el que passa si plou al velòdrom de BCN....que res de res!
Un cop allà, el temps va aguantant, van caient gotes, però finalment podem fer tots el test pel qual em viatjat, així que objectiu complert! Amb aquest test, hem esbrinat fins on podíem arribar abans de que el lactat sen's dispares al màxim, és a dir per sobre de 4mmols/llindar anaeròbic. El test, m'ha confirmat, que tot el treball aeròbic que he fet fins ara, sense intensitat, està donant els seus fruits, ja que puc retardar al màxim el arribar al llindar anaeròbic.Però evidentment, encara s'ha de treballar la intensitat.
Un cop fet el test i passejar per BCN, gairebé a les 09h vespre, he arribat a Tremp, volguent complir amb una estona de rodillos a ritme regeneratiu, ja que després del test no he pogut rodar el suficient. Així doncs, he complert a la nit amb 45' de rodillos amb suavitat,que juntament amb la feina feta al matí, he acabat sumant 2h45' de sessió d'entrenament.
Demà a veure si respecta el temps i em puc trobar amb el meu amic Sergi, apart de rodar amb els meus inseparables David R. i Josep Drudis.Fins demà!

No hay comentarios: