jueves, 4 de marzo de 2010

CONTINUA EL MAL TEMPS...

03/03/10.
TREMP.
Després del cap de setmana en que vaig disputar la primera cursa del any, amb bones sensacions en tots els sentits, la setmana va començar amb bon feeling.
El dilluns, vam compartir ruta amb la BTT amb el David, rodant amb molta calma pels voltants del poble, per completar una ruta de 2h, sense arribar als 30km, és a dir amb molta i molta tranquil·litat.Vam disfrutar al final de ruta del sol que no volia deixar-se veure!
Veient les previsions de mal temps que donaven pel dimecres, el dia de qualitat del dmcs, el vaig substituir pel dimarts, amb un dia amb gran i extensa companyia: Saul, Drudis i David. Va ser el dia en que vaig estrenar la nova CKT, a la qual encara m'he d'adaptar.Tot i això, bones sensacions, fent un dia de 5h-153km.134px'-227w-1600m desn.Vaig treballar a zona d'umbral, tant en terreny plà com en pujada.Dia complet, però arribo a casa rebentat.Primers signes del refredat que ara mateix arrossego!
Ahir dimecres, dia molt i molt mogut, amb viatge, amb molta pluja, primers símptomes de refredat, treballs domèsics a casa i rodillos a última hora del vespre, amb molt de cansament i molt xafat.Faig 2h molt molt tranquiles, que em deixen com nou!
Avui, tot i estar ben refredat, intentarem fer algo amb cara i ulls!
Fins aviat!

2 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Eh kampeón... ja veig que no ho expliques tot!!
Sort n'hi ha que alguns et tenim controlat per altres canals d'informació, je, je!!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David,
això ho dius tú, penso q tu si q ho saps tot de mi...jeje!
encara no la vull presentar en societat, però tot arribarà!