martes, 9 de febrero de 2010

TREBALLANT LA FORÇA!

09/02/10.
TREMP.
Després de la jornada regenerativa d'ahir, avui he continuat amb la regeneració, però afegint una mica més d'intensitat i de volum al kilometratge a més de afegir el respectiu treball de força resistència.
Una jornada molt amena i que m'ha passat volant, després de compartir ruta amb els inseparables David R, J.Drudis i Saül.Hem rodat primer fins a Pobla, per després tornar cap a Tremp i apropar-nos a Isona (que semblava que li tinguessim mania!).Un cop allà, hem tornat cap a Tremp, on ja ens hem quedat el Josep i jo per seguir fins a Pobla i la font de la Figuereta.
Després tornada cap a casa.Bones sensacions les d'avui sobre la bici, amb un RC molt baix però que quan he apretat, en el cas del treball explosiu al final dels Intervals de Tensió Muscular, ha pujat força, arribant a les 181px' i 1.150watts/màx.
Demà, tocarà treball de qualitat, incloent ports de muntanya, a veure com estic, ja que després del entrenament, poc descans he tingut, ocupat amb altres temes que no m'han deixat agafar alé...
* He acabat la sessió amb 3h40m-105km-185w-116px'-1.010m/desn.
Vaig a descansar, que ara mateix estic mort!!

3 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Avui dimecres et rematarem!

El Sanchez dijo...

Bon entreno mestre!
Avui segurament faré llarg, tinc ganes de creuarme amb tu i poder fer uns km plegats!

Una abraçada crak!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, si de cas em rematareu el dijous...
Albert, demà dijous, amb tota seguretat podrem coincidir una estona...a veure si és així!
Una abraçada!