sábado, 13 de febrero de 2010

CHALLENGE LA CANONJA.

13/02/10.

TREMP.

Després de la jornada de regeneració d'ahir, avui tocava viatjar a Tarragona per fer el debut competitiu del any 2010.Recuperat de les anteriors jornades, avui en competició, l'únic objectiu que em marcava era rodar a ritme de competició sense posar-me en cap batalla almenys d'inici.

Un cop allà, he pogut conversar una mica amb tots els meus nous companys, que tot i ser nous, no són desconeguts, ja que a Catalunya, tots ens coneixem.Tot i la brevetat de la conversa, s'entreveu un bon ambient i un bon companyerisme entre tots, i confio i penso que podem fer una bona temporada aquest 2010.

Ja en cursa, una carrera molt plana, amb alguns repetxos sense cap dificultat a la zona de Picamoixons, però a falta de duresa en el recorregut, les ganes de batalla de tots els que s'han apropat avui a La Canonja ha compensat l'anterior esmentada manca de duresa.

Una escapada de 5-6 corredors entre d'altres, ha circulat desde els 30' de cursa al capdavant, arribant amb avantatge sobre un gran grup principal on jo circulava sense dificultats, i on s'ha imposat el meu company d'equip Victor Iturat.La segona victòria després de l'aconseguida la setmana passada pel Joan Font a el Morell.

Com he comentat, jo he arribat amb el gran grup, sense dificultats, amb la intenció de provar alguna cosa en els darrers 20km, però amb un company per davant, no era el més addient, apart de que la manca de duresa en el recorregut, també ho impedia.

Us deixo amb les dades del Power Tap, que he dut amb cursa:

1h46' cursa- 73'1km/cursa- 141px'-226w-90RPM- 41'5k/h.



La espectacular "cabra" amb el qual estem equipats aquest any 2010.És bonica eh??

5 comentarios:

Anónimo dijo...

esta cabra amb l'espectacular que es la tindras que agafar per les banyes. A veure si coincidim pronte, sera difícil per aixo.

Anónimo dijo...

per cert sóc Betalú

Jordi dijo...

Hei Marc, doncs no te vist. A veure si ens veiem a la pròxima.
Demà a Tortosa
deuuu

Marc Vilanova Marsà dijo...

Josep, si no coincidim a la canonja, on no pots faltar és a Inauguració! igualment et vaig seguint eh crack!
Jordi, a mi si q em sembla q et vaig veure.Anaves amb la roba de Construccions Franco?
Ens veiem a la pròxima!

Anónimo dijo...

Marc!!! em va agradar compartir cua de pilot amb tu....jejejeje....ara intentare compartir cap de cursa...encara que aixo per mi sera dificil!!!
bueno ens veiem dissabte!!!
1 abraçada!!!
ah.....i la cabra esta chulisima!!!! a veure qui sera el cabró que la porti a ser campiona de catalunya.....o campiona de la crono a uruguay!!
jajajaja
Ens veiem!!!!
Xavier "falconety"