martes, 2 de febrero de 2010

AL AIRE LLIURE!!!

02/02/10.
TREMP.


Després de les males sensacions i el refredat que he passat aquests últims dies, el dia d'avui ha sortit rodó: bones sensacions, dia esplèndid i bona companyia!Com he disfrutat!Que més puc demanar?

Després d'arribar de viatge aquest mígdia, he planificat la sortida d'avui per la tarda, després d'haver dinat.L'esperada trucada del meu amic David, no ha arribat( ell ja havia sortit al matí) així que he planificat una ruta en BTT en solitari. Solament veure el dia que feia avui ,amb un Sol primaveral en tota regla, ja disfrutaves! Avui, era la meva primera sortida al exterior desde el dissabte passat, i he sortit amb la motivació pels núvols i més després de comprobar les bones sensacions i la frescor de cames que duïa en el dia d'avui!

M'he trobat amb molt bones sensacions i amb una alegria en el pedaleig que ja enyorava, disfrutant en tot moment d'una volta que ha passat pels següents punts:
Vilamitjana-Fontsagrada-carretera Sant Salvador-Figuerola-Suterranya-Tremp. Una volta sense excessiu desnivell que m'ha permés rodar amb molta alegria i una elevada cadència de pedaleig. Un cop feta la volta, encara no havia arribat lo millor...

Un dels trams de riu pel qual he passat.

Direcció a Tendrui, m'he trobat amb el Xavi Uriach, amb el qual hem coincidit molt poc damunt de la bici, arribant fins gairebé Sant Adrià, fent petar la xerrada i disfrutant de la posta de Sol.A la baixada, ja gairebé sense Sol, hem passat una mica de fred, però soportable! Xavi, ha estat un plaer compartir kmts amb tú! He disfrutat moltíssim!


*He arribat a casa amb 2h55' a 106px'/mitja,51km i 920m desnivell, que he acabat arrodonint amb 35' més sobre el rodillo, a 173watts i 95RPM.El final de sessió damunt el rodillo, m'ha sentat de fàbula per trencar a suar i acabar amb la sensació de fred que m'invaïa el cos.
Total: 3h30m,109px'/mitja amb 67km recorreguts.Demà a seguir!


Damunt del rodillo, que bé m'han sentat els breus 35min!

2 comentarios:

El Sanchez dijo...

Mestreee!!

Avere si ariba ja la calor que deu ni do quin fred aquest any eee!! jo avui fare més km avere si puc fer 3 h apretant una mica!!! Espero veuret per alguna social de Tarragona, baixaras a correr a la Canonja? son 3 dissabte son molt bones aquestes.!!! esn veiem crak!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Albert!!
A les socials de Tarragona si q baixare en alguna... encara ho he de decidir per això...
Jo aqsta setmana la fare de menys a més, a veure si em recupero del tot del refredat!
Cuidat crack!