viernes, 5 de febrero de 2010

ESGOTAT!


05/02/10.

TREMP.

Avui he de demanar disculpes a tots els companys amb els quals havia quedat i finalment els he fallat a la cita... En primer lloc el Sergi, amb el qual ens haviem de trobar a Ager i que finalment le deixat sol... i després al David, que també havia quedat amb ell al matí, però finalment tampoc he rodat amb ell.Disculpeu-me, però avui no ha estat el meu millor dia, i és que desde bon matí, m'he llevat amb un cansament i una apatia que m'ha costat capgirar, i no ho he aconseguit fins passada la mitja tarda.

Després de dubtar molt, a les 14h30 he sortit a rodar amb la BTT, amb un vendaval de plena primavera...El rodar durant 1h15' amb molta suavitat i airejant una mica el cap, m'ha servit per despejar-me tant física com mentalment, arrodonint la sessió a casa, fent 45' de rodillos per tal de suar una mica i acabar de despertar!

Així doncs, com podeu veure, el sortir avui amb mi, no us hagués aportat massa coses positives, tot i que m'ha sabut greu faltar a les respectives cites.Avui al llit ben d'hora, per estar 100%recuperat demà dissabte!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

com que esgotat si erncara no ha començat el circ.

mingorb dijo...

Hi ha dies en què val la pena relaxar-se una mica per continuar després amb forces renovades.

Salutacions Marc.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Anònim, tu no pateixis, quan començi el circ ja se'm passarà l'esgotament.
Mingorb, tens raó, aqsts dies millor anar amb calma, i pensar en el dia següent.
Cuidat i bon cap de setmana!