miércoles, 10 de febrero de 2010

ARRIBA LA INTENSITAT!







10/02/10.
TREMP.
Despres dels dies de regeneracio d aquests últims dos dies, avui tocava una sessió de qualitat, compartida amb els meus inseparables companys de sempre: David R, J Drudis i el Saul per després trobar-nos amb el Marc Porta.Hem planificat fer la volta per Fontllonga-Camarasa, per després tornar per Vilanova de la Sal-Les Avellanes i Àger.
Després d'un inici amb fred, la resta del dia ens ha respectat amb un Sol de justicia tot i que no escalfava com aquests últims dies, apart del vent que ens hem trobat en la part final de la ruta.
Jo, per la meva part, he treballat la intensitat en els tres ports que hem pujat: Alt de Fontllonga, Vilanova de la Sal i port Àger. He pujat cada port a umbral,(z-4) amb bones sensacions en cada port i arribant a casa amb molta força i sense cap símptoma de debilitat.Avui ha estat el dia en que les piles del buje del Power Tap han dit prou i m'he quedat sense potenciòmetre l 'últim tram d ' entrenament.He disfrutat molt en el dia d' avui, en especial en els ports quan més intensitat hi ha hagut.He complert amb el que estava inicialment previst. Demà més!
Total de 4h06m- 115km-210w aprox.-133px-1650m desn.

2 comentarios:

JOSEP BETALÚ dijo...

Comença ha apretar que sinó després ja saps, et passen pel damunt i això no ens agrada, a que no?.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Pep, aquest any m'ho prendre amb filosofia... al principi em passareu pel damunt, però hi haurà algun moment del any que jo us passare pel damunt, o almenys això pretenc fer!
Ens veiem aviat!
PD: Fa fred de veritat eh ara!