viernes, 19 de febrero de 2010

COMENÇO A APRETAR!

El meu company de fatigues: el Josep Drudis.

19/02/10.

TREMP.

Després dels dos dies de regeneració a inici de setmana, ja començava a ser hora d'apretar una mica i fer uns entrenaments una mica serios.

El dimecres, el dia no va començar massa bé, amb un malestar gastrointestinal, que apart de les molesties ocasionades, em va deixar bastant buit de forçes.En un dia lleig, amb el cel molt ennuvolat que indicava l'arribada inminent d'aigua, com així va ser no massa després, vam sortir amb David, Drudis, Saul i Xavi B., per escalfar una mica d'entrada, i després pujar a Sant Cerni, on vaig pujar a zona Umbral amb bones sensacions i alta cadència.Després, volia continuar amb el dia de qualitat cap a Gurp, però les forçes i les sensacions ja no em van acompanyar, apart de que la pluja i el fred van entrar en escena...total que amb 2h20m, ja estava a casa i sense complir amb el treball fet. No em vaig rendir però...

Després de descansar bé per la tarda, al vespre, vaig completar el dia amb una breu però intensíssima sessió de rodillos, en que vaig acumular el treball que volia a Umbral, fent 5 séries de 6min de durada amb igual recuperació, més algun altre apretón més. Total de 3h40m amb gairebé 90km i més que això, acumulant el treball que volia a la zona de treball preestablerta.

Ahir dijous, després d'una setmana marcada pel mal temps, amb pluja, fred, boira, etc; el Sol es deixava veure per primer cop a la setmana...aquesta és la meva vaig pensar!

Després de tenir problemes amb la cinta de Polar del Rc, que per cert, no vaig solucionar, vaig sortir més tard del previst, i em vaig reunir amb el Toni Canals, el Drudis i el David ( que amb malestar estomacal, va fer una jornada de recuperació activa).Així doncs, els tres, amb moltíssimes ganes de devorar kmts, vam pujar a Peramea (4'1km al 7'6%) a molt bon ritme, per seguir amb ell fins a Montcortés.La tornada cap a Tremp, igual de ràpid, és a dir, tota la volta a tota metxa! A Tremp, va quedar-se el Toni, i jo vaig tornar a fer la volta de Peramea-Montcortés però aquest cop en solitari, després de que el J.Drudis és quedes a Pobla. La segona pujada a Peramea a menys intensitat que la primera, però sense adormir-me i la tornada a tota velocitat! Volia pujar Perbes, però el mal temps que es va girar m'ho va fer repensar, i finalment vaig anar fins a Tremp i després a la font de les Bagases, sempre a un ritme al plà de 250-260 watts, i amb molt però molt bones sensacions! Em quedo amb les bones sensacions que vaig tenir tot el dia i en especial al tram final de sessió, on tot i el ritme imposat en tota la ruta, vaig arribar molt i molt sencer a casa, mantenint la velocitat elevada en tot moment. Vaig acabar amb un total de 5h40'-171km-231w-2100m desnivell. Molt satisfet, ja que treballo de nou en zona Umbral, tal i com vaig fer el dia anterior també.

Ja per acabar, avui he completat una breu sessió de regeneració de 2h juntament amb el meu amic Drudis, ja que David ha fet una intensa sessió de 4h direcció Balaguer, rodant per la zona de Pobla i Aramunt amb tota la calma i parsimònia del món, després de llevar-me bastant recuperat del dia d'ahir.Demà, torno a baixar a La Canonja, per afrontar el meu segon dia de competició del any!

3 comentarios:

Drudis J.A. dijo...

Com disfruto darrere del meu amic Marc, xupan roda a 50km. per hora!!al pla encara, el problema quan es fique costa amunt, tú continues amb la teva cadència, i t'en vas amb facilitat, i avui encara s'ha parlat d'aumentar l'intensitat.. algú com tú amb el cap tan ben amoblat, pot arribar lluny!! anims màquina, en som uns quans que confiem en les teves posibilitats..

dedoctor.blogspot.com dijo...

Nois,
avui us he trobat a faltar... especialment en els trams de fals pla amb vent de cara... serà que teniu l'esquena ampla?
La setmana vinent rodarem de guais, no? No tinc més forces...

Marc Vilanova Marsà dijo...

Josep, avui el dia en comparació als altres dies, s'ha fet algo llarg i pesat... com disfrutem eh quan anem a tota metxa! Moltes gràcies pels ànims!
El diumenge "canya" de nou!
David, amb l'entreno d'avui, t'has guanyat un merescut descans per la setmana vinent,al qual jo hi estare present!
A recuperar les forçes ara!!