viernes, 12 de febrero de 2010

CALMA.....


12/02/10.
TREMP.
Després dels dies de tute que portava acumulats, el cos ja em demanava un dia de regeneració.

Tot i llevar-me cardiovascularment recuperat, muscularment estava trinxat i després d'un ràpid SMS, he sortit acompanyat del meu amic David, rodant pels voltants de Tremp amb la BTT i amb una tranquil·litat i una calma exagerada! Resaltar del dia d'avui, que la temperatura del Polar, s'ha incrementat en 10ºC respecte ahir!!Avui era tot un luxe rodar a l'exterior, sense vent, amb un bon Sol...que el cap de setmana sigui igual!
Demà, m'acostare a Tarragona, on es disputa la primera de les tres proves de la Challenge Ciclista La Canonja, amb una prova de 75km escassos totalment plans.Serà la meva primera toma de contacte amb la competició d'aquest any 2010, i la primera cursa que compartire amb els nous companys i amb el nou equip: el CJAM CKT Novatec.



3 comentarios:

Miquel dijo...

Molta sort en aquesta nova etapa. Perquè sé que "34" no són els segons... ets un animal!

JOSEP BETALÚ dijo...

Verd, el color de l'esperança. A veure si es veritat

Marc Vilanova Marsà dijo...

Miquel, moltes gràcies!!
Jo tmb espero q la teva nova etapa sigui de lo més satisfactoria!
Fins aviat!
Josep, com dius tú, a veure si es veritat! Te trobat a faltar a la Canonja, imagino que demà a Tortosa hi seràs...tot i que jo no!
A veure quan coincidim!