miércoles, 16 de septiembre de 2009

Després de tot... TORNEM-HI!

16/09/09.

TREMP.

Buffff!!! feia tants mesos que no escrivia ni entrava al blog que ja ni me'n recordava.Això ara és igual, però penso que ara és un bon moment per tornar a escriure, ja que després d'una època bastant delicada en l'aspecte mental, en que necessitava fer una "parada tècnica", torno a estar motivat 100% per afrontar nous reptes i objectius, algo molt important en la vida, ja que si no hi ha objectius és impossible estar motivat i compromés amb alguna cosa.

Després de posar-me una mica filosòfic, passem a altres coses. Per exemple la sortida d'avui, en que he havia quedat en un principi amb el David Riba, el Xavi Boneta i el Marc Tissen però finalment com David no podia allunyar-se de la zona i jo havia quedat amb el Sergi que venia de Lleida, no he pogut rodar amb ells, però si amb el Sergi que ja esta preparant la nova temporada de pista i ja porta unes setmanes entrenant amb normalitat, després de fer unes merescudes vacances.

Finalment, després de compartir la meitat de la ruta amb ell, he donat mitja volta per acabar el dia amb 4hores i 111km, amb 1.600m desnivell a unes altíssimes 142ppm que delaten la poca base que tinc actualment.Tot i això, m'he trobat millor del que em pensava, tot i que encara em queda molt camí per recórrer.

PD: Demano disculpes a les persones que han escrit al blog i que no he contestat, m'ha fet molta il·lusió llegir algun comentari vostre.Els acabo de veure tot just avui! Gràcies amb retard!

Que vagi molt bé!

Ja que mai poso cap foto últimament us deixo amb la foto del Sergi, un crack dins i fora de la carretera. Fins aviat!

8 comentarios:

Marc Vilanova Marsà dijo...

Martí,
Ho sento per respondre tan tard.Em fa feliç sentir les teves paraules, i m'animen moltíssim!
No sé si ens coneixem en persona, però si algun dia ens creuem espero q poguem xerrar una mica!
Cuidat!

MARTÍ dijo...

M'ha fet ilusió veure aquest comentari!Gràcies! Non ens coneixem en persona però d'aquí poc ens coneixerem segur..seguint el teu blog he vist que has passat per moments difícils.Pensa que tens sang ciclista, i que solament amb l'entrenament ja pots arrivar molt i motl lluny, hi ha gent com jo, que n'hi matanse a la carretra com un condemnat fa re sni arrive enlloc jaja però meu passo bè! desitjo el millor en aquesta nova etapa.

Miquel dijo...

Bé bé Marc, m'alegro que tornis a estar pedalant que et trobem a faltar.

Ens veiem dissabte (Manlleu) i diumenge (Reus)?

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola Miquel!
No crec q ens veiem encara, estic molt curt de forma i no seria el millor venir.Per ganes ja vindria, però estant una mica bé!Fins aviat!!

Javi dijo...

Ei!! ja pensava que això estava abandonat. Espero veure't l'any que ve o aquest

El Sanchez dijo...

Bones crak!! bueno m'n alegro que tornis a donar pedals i amb ganes!jo ara començo ja el descans, e arribat cansat a final de temporada amb un bon balanç i crec que es l'hora de descansar de debó!
Cuidat crak!
Sanchez.

dedoctor.blogspot.com dijo...

Marc,
el fet que tornis al blog indica que tens noves motivacions. Ja veus que sóm un grapat de fanàtics els que esperem noticies teves a nivell mediàtic. La foto que ens mostres és la de Chiapas de l'any passat, enguany has de fer algo que se'n senti a parlar... i recorda que els que t'envoltem et motivarem el que et faci falta. Molta força i més cadència!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Eiii Javi, jo tmb espero q ens veiem aviat, tot i q aqst any ho vec complicat, això ja s'acaba..
Albert, disfruta del descans q el tens ben merescut després del tros de temporada q t'has marcat.Felicitats makina!
David, de nou estic amb ganes de bici i això es el més imp!espero q m'acompanyis el més sovint q puguis!jeje!a cuidar-se!