domingo, 20 de septiembre de 2009

DIUMENGE TOCA FONS.

Vistes que he pogut disfrutar avui. Cim del port d'Àger.


20/09/09.


TREMP.


Avui diumenge, després de quedar ahir la nit amb el Sergi, varem quedar que ens trobariem al Doll.Ell ha sortit a les 9h mati de Lleida mentre que jo ho he fet a les 9.45h desde Tremp.Dos hores més tard ens hem trobat a Fontllonga, per després encarar el port d'Ager, abans amb parada al bar d'Ager i després acompanyant-lo fins a Balaguer.Hem tingut temps d'aturar-nos a Ager, on disputaven la Copa Catalana de BTT i on ens hem trobat a coneguts del "mundillo" ciclista. Ja després hem continuat fent ruta, en un dia super entretingut i que m'ha passat volant gràcies a la grata companyia que he tingut, ja que hem parlat de moltíssimes coses en les pràcticament 3 hores que hem compartit a l'asfalt. Un cop m'he quedat sol, he pujat per Vilanova de la Sal i després a partir de les Avellanes he seguit la ruta habitual, tornant a pujar el port d'Ager. M'he trobat amb molt bones sensacions al final, ja que fins i tot els últims 30' de ruta, quan ja portava més de 5h damunt la bici, he decidit fer una apretada, rodant aquests ultims minuts a 250 watts/mitja i trobant-me bé.També en aquest període, m'ha agafat la pluja, però poca cosa. He acabat el dia amb 5h40m, 150km a 182watts i 2.100m desnivell a 80RPM. He quedat satisfet amb la setmana, ja que he acumulat gairebé 21h de treball aeròbic i ara mateix és el que més m'interessa, apart de continuar disfrutant com ho estic fent ara!


Demà dilluns, molta calma, poca bici i més caminata.
Cartell d'inici del port d'Àger, 3'7km al 7% de mitjana.

2 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Déu ni do, 21h de entreno... estic content que estiguis content. Avui et truco per quedar per demà!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Ok david! jo tmb tinc de parlar amb tu... que tinc un problemilla amb la cinta de RC del power tap.a veure si pots ajudar-me... ja parlem!