jueves, 17 de septiembre de 2009

Seguim acumulant km...

TREMP.
17/09/09.


Després de la sortida llarga d'ahir, avui tocava sortida més curta i amb un objectiu concret: treballar la cadència. Ja que últimament he abusat molt de força i anar a poca cadència, ara se'm fa complicat mantenir una cadència alta durant 3-4 hores consecutives, per això la tinc de treballar de nou.

Avui, he compartit ruta amb el David Riba i el Josep Drudis, sempre rodant amb zona aeròbica, exceptuant algun repetxo curt... i la veritat és que cada dia vaig trobant millors sensacions i estic disfrutant més sobre la bici. El recorregut ha estat sense dificultats, solament amb repetxos, per acabar el dia amb gairebé 2h50m, 81km, a 139ppm. Pel que fa al Power Tap, avui l'he tornat a montar en un dia que en condicions normals hagués estat de recuperació activa, però avui ha estat de resistencia aeròbica (161 watts i 93RPM).Poc a poc, espero anar agafant la base aeròbica que ara em falta, però de moment sol em plantejo una cosa: DISFRUTAR DE LA BICI I DE LA COMPANYIA!Us deixo amb fotos que ha fet el David durant la ruta.He disfrutat molt amb la vostra companyia!(David i Drudis)

Un moment de calma, xupant roda!

Jo amb roba del extint T-Mobile amb el Drudis. Espero repetir aviat sortida!
La "finura" personificada! Un plaer compartir carretera amb tú!

3 comentarios:

MARTÍ dijo...

......i bè! :)

sergi dijo...

Desprès d'uns dies de no entrar a internet , entro i sorpresa!!!Has actualitzat el blog!!M'alegro molt, i no per l'actualització sinò per que tornis a estar amb ganes!!Anims

Marc Vilanova Marsà dijo...

Martí, això de bé ja ho veurem d'aquí un temps, de moment disfrutar!
Sergi, pues si, sorpresa!Gràcies pels ànims!et desitjo el mateix!