martes, 29 de septiembre de 2009

S'HA DE REPETIR!!!

Carlos, David i el Saúl, fantàstica sortida per millors companys!

29/09/09.

TREMP.

Dia fantàstic per la alta muntanya pallaresa! Avui, a les 07h20 del matí ja estava despert per preparar les coses per a la riuta d'avui amb BTT. A les 08h després de que el David i el Saúl passessin per casa, em arrancat fins arribar a Pobla on recolliriem al Carlos Lloret.( un plaer haver-te conegut crack!) Així, un cop estàvem tots 4, ja hem anat fins a Senterada on començava la ruta escollida per avui, la qual desconeixia en gairebé tota la seva totalitat i n'he quedat realment encantat!La de llocs que em falten per conèixer aquí al Pallars...La frase és: "No sabem valorar tot l'entorn que tenim", així és pq un dia com el que hem viscut i per les zones que hem estat NO TÉ PREU!
On estàvem? Això! Començem la ruta desde Senterada i anem cap a Naens, després Pinyana per acabar a Corroncui, punt on és corona el conegudíssim Port de Perbes. Allà fem una breu baixada per tornar agafar pista de terra que ens conduirà després de bastants metres de desnivell positiu acumulats al Coll de l'Oli, abans per això havíem coronat un altre Coll del qual no recordo el seu nom.Per últim, la baixada la hem fet per on passa la Trans-Pirinenca, tot i que ells ho fan de pujada.És un senderillo bastant ciclable en la seva majoria,tot i que hi ha punts que hem tingut de posar peu a terra, aquest era un camí on transitaven les mules anys abans. Després de tanta baixada em arribat a Guiró i després a Antist,(Vall Fosca) per agafar carretera i seguir en ella durant els 12km que ens faltaven per tornar al punt d'origen, Senterada.
He de dir que he disfrutat com mai en aquest entorn i també dir que la passió i l'entusiasme que transmetia el Carlos Lloret per la muntanya ens feia estar a tota la resta encara més motivats si cap! Carlos, ja saps que quan tornis de l'Himalaia, t'esperem amb els braços oberts!
I tant amb el David com al Saúl, continuarem fent el cabreta per la muntanya, o sinó a la carretera!

* En total hem acabat amb 5h30m de les quals més d'una hora hem caminat, 62km a 128ppm i 1650m de desnivell.Us deixo amb algunes fotos de les moltes que he tirat!
Vista desde la cima del Coll de l'Oli, preciós!

Església de Naens, molt bonica! cambiariem el teulat, eh Carlos?