domingo, 27 de septiembre de 2009

PERDENT-ME AMB LA BTT....

Fastiguejat per la pujada i pels mosquits...M'han donat el matí!

La muntanya de just davant, Sant Corneli.



27/09/09.

TREMP.

Solament 2 dies després de la llarga sortida amb BTT amb el David, avui diumenge he tornat a rodar amb ella.Bàsicament per dos motius: en primer lloc volia sortir amb la Unió Ciclista a les 08h matí però tot i aixecar-me bé de temps he vist que el cos em demanava més hores de son, així que avui l'he recompensat! I en segon lloc, quan ja he sortit a rodar, eren gairebé la 13h del migdia, hora en que el trànsit és més intens, així que la millor opció m'ha semblat rodar amb la BTT.
Ja rodant, he provat una nova ruta que no m'ha portat enlloc i que m'ha costat estar en total uns 30min amb la bici al coll per creuar camps sembrats, rius i altres tipus de terrenys no ciclables.

Després he anat a lo segur i he pujat a dalt a Galliner on he acabat agobiat de tants mosquits asquerosos! En total 3h05m entre bici i caminar, fent 40km a 127ppm. M'ha faltat companyia avui!

PD: M'ha agradat el Mundial, no per la forma de córrer dels espanyols (Purito la excepció) sinó per la victòria que feia temps que mereixia Evans; tot i això en la meva opinió el que mereixia una medalla era Cancellara, el qual era el més fort de la cursa, almenys això ha demostrat.

Fotos d'avui....

Vista desde Galliner, una bona pujada i bones vistes.

3 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Estic d'acord amb lo de Evans. Sempre està allí i mai acaba de rematar... i avui li ha acompanyat la sort i la ràbia... suposo del pinxasso de la Vuelta. Purito mereixia el podi. No cal dir que Espartaco ha donat molta vidilla a la penúltima volta!
Dimarts ruta llarga, i us prometo que guapa, i espero que sense mosquits!

sergi dijo...

Aquestos mosquits cabrons , son els mateixos que em van donar una tarde a mi( ara fa poc )que vaig pujar als antenes corrent!!!A la proxima , un matamosques a la bici!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, espero amb candeletes la ruta de demà, tot i que Tonetti avui m'ha fet fer una recuperació activa molt a mitjes(200w/mitja!).Es lo que te sortir amb ell! Sortida molt productiva i que he disfrutat molt!
Sergi, lo del matamosques m'ho estic plantejant seriament x aqst tipus d'ocasions...jejej!
Cuideu-vos!