martes, 22 de septiembre de 2009

INTENSITAT!


22/09/09.

TREMP.

La sortida d'avui l'hem feta amb puntualitat, allà a les 10h matí i ens hem reunit una grupeta de 4( Xavi B. q va fer podium a la TRI de Tossa, el David q va fer 4t a Pont de Suert, Gabi i jo)Hem decidit anar a fer la volta per Montcortés, Peramea i Gerri de la Sal passant per la vessant menys dura del port, la de Montcortés on he fet 2 séries de 6min de FORÇA i després veient que les sensacions musculars no eren bones m'he quedat solament amb aquestes dos. Però notant aquest bloqueig muscular, penso que causat per aquests dies d'anar tan atrancat, he fet 5 esforços de 1min al màxim amb cadència molt alta (+110RPM) que m'han anat genial per treure la carbonilla i sobretot per desbloquejar les cames, que després semblaven unes altres, almenys de sensacions.... Total, que hem acabat el dia rodant suau fins al Rampeira i fent 3h12m, 86km,1100m desnivell a 138ppm i 165 watts. Encara continuo anant molt alt de RC per els watts que estic treient, tot i que espero q amb el pas de les setmanes vagi millorant el estat de forma.

Demà dels 4, ben segur que repetirem 3 així que companyia assegurada!

Fotos al blog del David.(http://www.dedoctor.blogspot.com/)

1 comentario:

MARTÍ dijo...

Anímicament estic millor, però no vull precipitar-me a agafar al bici encara, prefereixo passar uns dies més. Referent a això que dius tu de la teva forma física, si et sóc franc, el que no delate el teu polar i power tap i si les paraules és la ilusió amb que se't veu, aix´qie a seguir n aquesta línia que la progressió és molt bona. Però no vull ser un pilota així que paro. Dir-te què em setveixen d'utilitat els comentaris..quan reemprengui la bici ho farè, tot i que faig al pretemproada amb l'Alber ti un de gerri que fa duatlons, no sé si saps qui es. Aver com anirà. Crec que la meva falta de motivació és a causa de la macna d'objetius com bé has dit tu, però com tu ja saps quan portes uns anys fent km i km necessites competir...i jo mai he competit en cap cursa i anturalemtn tampco estic en cap equip, l'Albert ma dit que no em preocupi que aquest any tindrè equip..en fi tu saps d'algun equip junior? Jo només tinc com a objectiu realitzar carreres en les que l'objectiu sigui finalitzar:) Que tot segueixi com ara, cuida't crac