sábado, 19 de septiembre de 2009

DISFRUTANT AL MÀXIM!

Foto just arribar a Tremp, amb el Mingo.
Un altre cop amb el Mingo, ens hem quedat sense l'altre rutero:l'Alvaro.

TREMP.



19/09/09.



Com he disfrutat i com he patit avui! He disfrutat patint a sobre la bici com feia temps que no recordava...Tot i que la velocitat en que hem pujat els ports era molt més baixa que habitualment quan ho faig, les sensacions han estat molt bones i he disfrutat al màxim apretant les dents! Hem sortit a les 10h matí amb fresqueta (9º C) jo, l'Alvaro i el Mingo amb el qual feia molts mesos que no compartia ruta. Ens hem dirigit al Coll de Comiols passant per la vessant més curta i més llarga, la de Sant Salvador. M'ha anat genial per fer les SÉRIES DE FORÇA que tenia programades (5 x 6' a 50 RPM amb 6' recup.) i un cop a dalt de Comiols, hem decidit fer un altre port llarg, el de Faidella (12km al 5%) que l'hem pujat a ritme. Jo m'he deixat portar, ja que em notava "tocat" de cames per les anteriors séries i la veritat és que l'Alvaro m'ha fet patir de valent als últims 4 km quan ja suavitza bastant.Però aquests 4 km, també han estat on més he disfrutat!!! En resum, ha estat un dia que he DISFRUTAT AL MÀXIM i que he fet un bon treball. He acabat amb 3h16m, 87km, a 191 watts i 1500m desnivell. La cadencia molt baixa per les séries de força: 70 RPM. I sense ppm, ja que ahir se'm va morir el Polar i no m'ha funcionat el RC del P.Tap...



Demà més, però segurament a partir de les 10h, així que ja sabeu els pallaresos de la zona...

Imatge de la zona dura del Coll de Faidella. Zona molt bonica!

2 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Aquest és el Marc que volem!
Prepara't per dimarts... hi haurà guerra assegurada!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Estic preparat per la guerra, jeje!a disfrutar al màxim!