sábado, 26 de septiembre de 2009

UNA NOVA COMPANYA....

26/09/09.

TREMP.

Doncs aquí la teniu: la nova ARGON 18 del Xavi, q demà estrenarà a la TRI de Banyoles.Molta sort!

Ja ho veieu, la sortida d'avui s'ha caracteritzat per l'estreno de la "cabra" per part del Xavi,la qual li va arribar ahir de BCN i juntament amb l'Alvaro i jo hem sortit a rodar fins la Figuereta, portant un ritme més exigent del que volia, tot i que les bones sensacions m'han acompanyat. M'he trobat amb molta alegria en el pedaleig i molt cómode damunt la bici, quan pensava que el exigent dia d'ahir em passaria factura, però ha estat ben al contrari. Suposo que és nota el passar de fer una ruta de 2.000m desnivell amb una bici de +15KG a fer una ruta bastant plana amb un altra de 7'5kg. A la Pobla , hem parat a fer una Coke al Solé i després hem tornat cap a Tremp on Xavi s'ha quedat i Alvaro i jo hem seguit la ruta fins als Masos de Llimiana portant un ritme bó però molt soportable. He acabat el dia amb 2h50m, 81km a 124ppm i 171 watts.

Abans de tot, us deixo amb un video del Xavi provant la seva postura a la "cabra":

Que tingueu un molt bon cap de setmana i sobretot una cosa: VIGILEU A LA CARRETERA.

No hay comentarios: