domingo, 10 de mayo de 2009

Cursa de Porqueres

TREMP.
10/05/09.
Després d'una setmana de molta tranquil·litat en quant a entrenament i diferent en quant a vida diària, tocava anar a Banyoles per disputar la preciosa cursa de Porqueres, en un recorregut molt atractiu, sel·lectiu i bonic.
La cursa de uns 105 km aproximadament, estava plena de repetxos curts i durs, amb un de 1'5km al 13% de desnivell mitjà i tenia el seu final en un port de 10km al 7% de mitja, molt dur en el últim tram. Sincerament, jo venia a la cursa molt pessimista, ja que porto un últim mes nefast en quant a caigudes, salut i resultats, però amb cursa tots aquests mals s'han passat i m'he trobat amb bones sensacions. L'ultima pujada, l'he fet a un ritme sostingut, regulant, ja que conec aquests ports de 30min, i únicament m'ha sobrepassat un corredor francés, però al davant ja estava format un grup d'unes 12 unitats que ens aventatjaven en 2min a peu de port, i ja estat impossible contactar amb ells.He acabat al lloc 14e, i m'han donat el premi de sub-23, cosa que no significa res, però que moralment m'ajuda, sobretot per les últimes setmanes que m'han robat molta confiança.
El meu objectiu en aquestes curses, és agafar ritme de competició, per d'aquí unes poques setmanes tornar a estar en plenitud de forma.Per això, fare les coses amb calma i tranquil·litat, i el meu moment arribarà.
Fins aviat!

7 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Marc,
tu em recomanes que piano-piano... doncs el mateix en el teu cas... sense presa i fent les coses correctament t'atansaràs amb relativa facilitat als teus objectius i somnis!
Endavant i felicitats!

Daniel Lopez dijo...

Poco a poco y me alegro de verte delante,animos Marc!!!!

ambpala dijo...

oncle!!ja veus quina live que porto...cap aki cap alla però en cap lloc!!com magrada que em deixis notetes al meu blog, saludos i a veure si fem alguna cosa elegant....

jordimasfepesa dijo...

bona he la carrera!!
pues vas pujar prou bé! devant anaven 12 tius i tu vas fer el 14é!
esta molt bé! ja se que fer 1º s23 és una classificació secundaria però és una classificació i ja que hi és s'ha de tenir en compte!!!
anims hi habiam si ens veiem habiat!!!!

JORDI dijo...

Que pasa Gafeitor,jejejeje
A veure si et treus la puça d´una vegada kuions...

Ja saps que quan vinc aqui a deixarte un missatge es per donarte moral i això faig, aixi que ja saps que estem amb tu i aviat retomaré els entrenos com deu mana i ja podrem fer sortidetas com las de abans :)
Cuidat,ánims i fot-li fort !!!!!

Anónimo dijo...

Hola Marc, sóc el Martí, un noi de Sort que té 17 anys, per`això és igual! jeje el que et volia dir és que fa més d'un any que segueixo el teu blog i jo també vaig amb bici i per a mi ets un referent..no tan sols perquè vagis amb bici com un cohet ni tampoc perquè siguis un crac, sinó perquè pel que escrius set note sincer, humil i modest...M'han explicat que als 12 anys sorties amb bici de les 5 de la tarde a les 9 de la nit jaja et vaig veure per la Pallaresa (que per cert vas guanyar) i anaves com el Pantani! jeje tot això era per desitjarte molta sort i ànims que hi ha gent cm jo anònima i aficionada a la bici que disfrute moltíssim vient com un ciclist d'aquí d'alt es dedica a un esport tan dur i exigent i ho fa d'aquesta forma tant bona i alhora humil!

Sincerament,

Marti

Anónimo dijo...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....