miércoles, 28 de octubre de 2009

ERMITA ST.SALVADOR ESTRENADA!

Els dos que mai van junts....jejej!

El Xavi amb la seva Orbea Alma.

El David en l'últim tram dur de pujada abans de coronar l'ermita.

Vista desde la ermita de Sant Salvador.Espectacular!

28/10/09.

TREMP.

Després de no actualitzar desde la Ermitanyos,avui toca fer un repàs del que s'ha fet aquests 3 dies: el dilluns, dia de relax total fent gairebé 2h a ritme de passeig juntament amb el Xavi Boneta, el dimarts, un total de 3h20m primer en solitari i després acompanyat pel Nasi de Pobla i Toni Canals acabant el dia amb 102km a 209w i 119px'.
Avui, com és habitual cada dimecres, tocava fer BTT amb bona companyia, tot i que ens han fallat el Sopi i el Carlos Gasa...Finalment, hem sortit el David Riba, el Xavi i jo. A les 09h30 hem començat a rodar rumb Aramunt, passant per la font de la "O", portant un ritme moderat. A partir d'allà, hem anat cap a Pobla i després a St Joan de Vinyafrescal, on ja començavem a pujar cap a direcció Toralla. Aquest tram de pujada, ja l'hem fet amb més ritme i amb un dia esplèndid, en que ha lluït el sol amb molta força.Que duri! Un cop arribem a un descansillo, fem una paradeta per avituallar-nos, duïem 2 hores. Continuem pujant, ara direcció l'ermita de Sant Salvador, on el rajat del Xavi ens abandona i se'n va cap a casa. Molts que coneixeu el Xavi us extranyareu moltíssim, però és lo que té tenir preparador....a seguir-lo a raja tabla! jeje!
Ja sense el Xavi, hem encarat el tram més dur de pujada de l'ermita, en què els últims 2 km s'enfilen bastant, però us dic que val la pena de veritat arribar fins al cim, quines vistes tant espectaculars!Una passada! Era el primer cop que hi pujava, i ja us dic que no serà la última! Un cop a dalt, hem fet una paradeta per gaudir de les magnífiques vistes i per menjar alguna cosa, i després cap a baix!
La baixada que semblava ser lo més esperat del dia i lo més divertit, no ha estat així, ja que primer jo, he punxat la roda davantera per culpa de dos punxes d'esbarzer i més endavant, ja en plena carretera de Rivert, abans d'arribar a Salàs del Pallars, el David també ha punxat la roda trasera, cosa que ens ha fet retrasar més del normal. Ja deixant enrera les averies, hem arribat plàcidament a Tremp per carretera, allà el David ha marxat cap a casa que l'esperaven per dinar, emntre que jo he seguit durant un hora més, fent les pistes de Vilamitjana i Nerets primer, i la de Talarn per acabar. Dia preciós, d'aquells que disfrutes al 200%!!
* En total 5h08m de les quals 4h34m efectives, 78'4km a 116px' i 1.680m desnivell.