lunes, 5 de octubre de 2009

RODANT EN BONA COMPANYIA!

05/10/09.
TREMP.
Després de la jornada de recuperació d'ahir, en la que només vaig fer una caminata de 1h30m pel bosc i amb molta tranquil·litat, avui era el dia de seguir construint la base aeròbica, en un dia de intensitat mitjana, ja que per mi no ha estat ni una jornada de recuperació activa ni tampoc de resistència, una mica de cada! He compartit sortida amb el David Riba i amb el Josep Drudis, en un dia preciós d'aquells que realment disfrutes damunt de la bici. Ens hem dirigit a Gerri de la Sal, i David ens ha explicat com li va anar la Territori Puigcerdà d'ahir en que de nou va fer un top-ten! Moltes felicitats machine! Un cop hem fet el recorregut i hem arribat a Tremp, he decidit acompanyar el Drudis a Pobla, i allà em fet un beure a una terrasseta de Pobla. Ja després tornada cap a Tremp a bon ritme, per acabar el dia amb 3h04m, 89km a 125px', 172 watts/mitja. Bones sensacions, em trobo recuperat al 100% dels dies anteriors.Demà a les 10 a la Creu!

2 comentarios:

ambpala dijo...

bestia!!li estic agafant gustillo a això de no fer res, l'estic fent del tipus " paron Ullrich"...

Marc Vilanova Marsà dijo...

jajaj!!quan pujis ja m'explicaras les moltes novetats que hi ha hagut x Sevilla no?
Cuidat animalot!