lunes, 12 de octubre de 2009

Diumenge BTT, Dilluns U.C.Tremp!



Fent la Coca-Cola a Pobla!


12/10/09.


TREMP.

Després d'aquest llarg cap de setmana pel pont del Pilar, he disfrutat al màxim d'aquest clima tan fabulós que ens està fent per aquí el Pallars. Ahir diumenge, després d'aixecar-me més tard del previst, vaig sortir a les 13h amb la BTT per fer més o menys el mateix recorregut que el divendres, tot i que vaig fer alguna variació, ja que vaig explorar noves possibles rutes i camins que desconeixia i per curiositat vaig xafardejar-los! Vaig disfrutar moltíssim, per fer un total de 3h35' a 110px' i fent 46km amb 780m desnivell. Gens de fatiga acumulada del dia anterior a la pista.

Avui dilluns, al ser festiu, el club de Tremp feia la volta per Gerri-Peramea-La Pobleta-Tremp. Uns 75km aproximadament en que he disfrutat moltíssim de la companyia i del recorregut.He forçat a la curta però exigent pujada a Peramea amb els seus 4'1km al 7'5%, marcant un registre gairebé 1min més lent del meu récord personal, però fent un promig de 400 watts, cosa que em dóna per satisfet. Ara el que he de fer és treure el lastre que porto.
Després d'això, el típic esmorzar a Cal Arturo de la Pobleta i després baixada fins a Tremp a bloc!
Als repetxos del càmping Gaset i de Talarn l'habitual batalla de sempre, per acabar a la Plaça Capdevila. Un cop acabat, he acompanyat als companys de Pobla, fent una anada molt ràpida amb el Xes(quina classe que tens cabró!) i una Coke allà a Pobla amb ell, el Josep Drudis i un altre company. Després tornada cap a Tremp.
* He acabat amb 3h17m, 98km, a 136px' i 210watts. Demà dia de recuperació! Us deixo amb les fotos d'avui....
L'hora del esmorzar a l'Arturo de la Pobleta.Us heu posat les botes eh!

Un cop coronat Montcortés, toca esperar que arribin tots. Gran ambient!

No hay comentarios: