viernes, 23 de octubre de 2009

MÀXIMA QUALITAT.

TREMP.

23/10/09.

Així és com descric l'entrenament d'ahir. A les 08h del matí ja estava de peu, disposat a fer una mica de rodillo amb dejú, aprofitant que tenia la bici montada del dia anterior, on vaig cumplir amb 2 hores de rodillos a 180watts i 110px'.Vaig fer 40min a poca intensitat,acompanyat del DVD i de la música, al igual que el dia anterior, el que va fer que em passés volant l'estona en els dos casos. Després d'esmorzar, vaig quedar amb el Toni Canals i també amb el Sergi, que tot just havia arribat de la concentració de pista a València i al qual encara no havia vist desde feia 3-4 setmanes, abans de que marxés cap a Mèxic. Amb el primer vam compartir els primers 50km que ens van portar fins a Àger i a pujar 5km del Montsec, tot just on vaig acabar la primera série llarga sostinguda.Després ja, el Toni va marxar cap a Tremp i jo vaig pujar el port d'Ager i vaig baixar fins a la cruïlla de Tartareu, on ja em vaig trobar amb el Sergi.Vam portar un ritme sense adormir-nos en la pujada i un ritme moderat als plans, que poc n'hi vaig fer ahir...

Al pujar el port per l'altra banda, tornem a baixar al poble, on fem la Coke al bar no habitual i baixem una mica direcció Tremp per tornar a pujar un altre cop el port d'Ager(3r cop del dia, ja!), on ja els nostres camins se separen fins un altra vegada, ell cap a Lleida i jo cap a Tremp.
A la tornada, la previsió inicial era fer la mateixa série llarga i sostinguda que al principi, però l'acumulació de intensitat durant el dia pujant els ports, va fer que reconsiderés la postura inicial i la deixés en 30min, que de veritat van cundir!

* Vaig acabar la segona sessió del dia amb 4h20m,125km a 140px' i 230 watts/mitja amb 2.120m desnivell, acumulant 2h25' a intensitat sostinguda(z.3).En total 5h i 145km.

3 comentarios:

Carlos dijo...

Molta sort per demà, espero la teva crónica amb impaciència

Un saludo

Carlos

Marc Vilanova Marsà dijo...

Moltes gràcies Carlos!
Demà serà una jornada per disfrutar al màxim de la BTT,sense objectius de temps ni res.
Vagi bé el cap de setmana!

carlos dijo...

Marc,perdona pel retard,avui mi e posat.
Malegro com tan anat les coses,i lo content que deus estar.
Es bo de tant en tant recollir els fruits a tantes hores.
A pesar de aixo malegraria igual si haguesis fet el cinquante.
Pel poc que ens coneixem et fas apreciar.Una abrasada bandido.
felicitats.