martes, 6 de octubre de 2009

TREMP-SORT-VILAMITJANA.


06/10/09.

TREMP.

Avui de nou, hem rodat en terreny plà a bon ritme, però amb diferent companyia, ja que el David ha estat substituït per Jose Santos. A la Pobla hem recollit al Drudis i ens hem dirigit cap a Sort, portant un bon ritme, passant a relleus entre tots. De tornada ja, tenia previst fer-la mantenint el ritme d'anada i així ho hem fet, tot i que amb algo més de velocitat per el terreny més favorable. Un cop a Tremp, Jose ja s'ha quedat i el Drudis i jo hem rodat fins a Vilamitjana mantenint el ritme, tot i que jo ja portava un globo considerable, sort que em quedaven pocs km fins a casa... Tot i l'amago de pajarón del final les sensacions han estat molt bones, ja que m'he trobat amb ritme, tot i que el terreny no era gens complicat. Han estat un total de 3h10m, 101km, a 125px' i 203 watts/mitja. Demà m'espera una sortida llarga amb la BTT, així que espero estar recuperat per demà!

1 comentario:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Ja ens anirà bé que estiguis tocat per anar millor demà... prepara't per 100 de BTT!