jueves, 15 de octubre de 2009

Anem sumant...la cosa va bé!

Foto de l'any passat a la TransMontsec.( Cellers)
Pas per Moror. Aquest any em penso q no anire tan cargat d'equipatge.

15/10/09.


TREMP.


Doncs sí, la cosa cada cop funciona millor i les sensacions van millorant.Després del dia de Fons amb BTT d'ahir, m'he llevat super recuperat amb el RC repós molt baix, cosa que indicava que havia assimilat bé la sessió d'ahir. Un cop he esmorzat i he avançat la feina pendent de la UOC, he sortit a rodar amb la bici de ruta amb l'objectiu de completar un dia de resistencia de 3 hores a ritme constant, sense alts i baixos.


He escollit un terreny puja-baixa, amb molts repetxos, ja que he anat primer fins al km.4 del Coll de Faidella per després tornar cap a Tremp i anar fins a Senterada. He portat sempre un ritme elevat i amb el RC més baix de tota aquesta fase. Les bones sensacions m'han acompanyat en tot el camí. Demà, fare un dia més suau ja pensant en les 8 hores més o menys que m'esperen el diumenge a la TransMontsec de BTT.L'espero amb moltes ganes i motivació! Em motiven moltíssim aquestes rutes tan llargues i tan exigents!


* En total 3h06m, 95km a 126px', 215 watts/mitja i 1.000m desnivell.




3 comentarios:

Unknown dijo...

Anims Marc!! Segur que ho faras molt be!!
Per cert... l'any passat que hi duies a la motxilla??... Potser era un parapent per llencarte des del coll d'Ares?? jejejej

Sort!!

Miquel dijo...

a tope figura!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Moltes gràcies Dani! ara no sé que hi portava però segur q no em va faltar de res!jajaj!per cert, tú vindràs? si es així ens veiem allà!

Miquel!ja podries venir tu tmb! espero q ens veiem aviat crack!
Cuidat!