sábado, 3 de octubre de 2009

DESCOBRINT LARÉN!

Vista desde Larén a 1.430m d'altitud.


03/10/09.

TREMP.

Després del dia de recuperació d'ahir en que vaig rodar durant 2h a 110-115ppm, avui he quedat a les 09.30h amb l'Alvaro, per fer una ruta que inclogués algun port o bona pujada. Hem decidit anar a explorar la dura pujada a Larén, que molt ens n'havien parlat però mai havíem fet.

Tot i això, ja he vist quan portava 30' damunt la bici, que no seria el meu millor dia com a ciclista... les cames dures com a pedres, sense cadència i sense chispa. Tot i això, m'ho he pres amb filosofia i amb calma, ja que les cames avui no volien guerra. Un cop a Pobla, ens hem trobat al Nasi, que va com un avión pujant, i em anat direcció Sarroca de Bellera, després Erdo i després Larén. Una pujada dura, però que és molt poc constant, ja que et trobes trams fins a un 20% de desnivell màxim segons el conta-km del Alvaro i després trams de lleugera baixada que feien disminuir molt la pendent mitjana. Han sortit 9,3 km al 6% de mitjana, no és cap barbaritat, però hi ha un tram de 1-2km duríssim de veritat! Un cop hem fet aquesta pujada, hem anat a explorar un altra pujada, la de Manyanet, segons m'han dit el Alvaro i el Nasi molt més constant, ja que jo, tan sols he pujat un parell o tres de km, ja que les cames no em responien per a res! Tot i això estic content per haver descobert dos nous reptes més per aquí dalt, ja que tot i tenir moltes pujades i dures, sempre les acabes aborrint una mica.

La tornada l'he feta amb força, amb molt de dessarrollo i poca cadència fins a Tremp, on ja hem acabat el dia. En total 3h36m, 91km, a 132ppm i 191 watts per fer 1.500m de desnivell.

Demà rodare amb calma per intentar recuperar la musculatura que avui l'he vist molt però que molt tocada!

3 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Bé, Larén està per repetir... jo no l'he feta mai!
LA zona de la vall de Manyanet l'hem d'explotar una mica més l'any vinent... de tota manera, jo crec que no em cansaré mai de ports com Faidella, Ager,Montsec i Moró, per exemple!

Marc dijo...

No entrenis tant!!!!Descansa que la temporada és molt llarga Vilanovich!Jejeje...

Marc Vilanova Marsà dijo...

Oi tant que s'ha de repetir Larén i altres de la zona!
Que vagi molt bé demà per Territori Hermida David! Demà ens ho expliques!
Marc, tens raó! demà fare algo diferent i me'n anire amb la BTT!
Ja ho saps!