domingo, 25 de octubre de 2009

ERMITANYOS'09, COM HE DISFRUTAT!

Ermita de Sant Jordi.
Segona ermita: Montalegre.

Aquí el nostre grupillo a Vilanova de la Sal.


25/10/09.



TREMP.



Avui com bé ja sabieu molts, s'ha celebrat la marxa Ermitanyos de BTT a Balaguer.Amb un horari de sortida comprés entre les 8 i les 9 del matí, els menys matiners han optat per dormir una miqueta més i sortir algo més tard, aquest ha estat el meu cas.


Un cop he arribat a Balaguer a les 07:45, m'he trobat amb un ambient biker molt bonic, que et feia agafar amb més ganes el preciós recorregut dissenyat amb molt d'esforç per part dels seus organitzadors.La veritat, que s'ha de posar un 10 a l'organització en tots els sentits, ja que els avituallaments estaven molt ben repartits, el recorregut molt ben senyalitzat, les trialeres en molt bon estat i a més a més un cop finalitzaves el recorreut, tenies el dinar a punt.Tot l'esforç fet, ha valgut la pena perquè els ha quedat tot molt bé.

Un cop he arrancat, a les 08:30, m'he anat trobant gent coneguda, com el cas del Gerard Talavera i el David Cornadó, al qual agraeixo que m'hagi avisat del problema que tenia amb la roda davantera solament sortir, que ja m'ha obligat a parar-me. Un cop amb marxa i sense cap més problemilla, m'he trobat al Xavi Gual, company UOC, amb el qual he compartit recorregut fins gairebé la primera ermita.Sort que comença ara amb la bici, perquè l'he vist que anava realment fàcil! He dit gairebé fins la primera ermita perquè ha vingut un altre Javier, el Fontelles, que venia a tota llet pel darrera després de sortir tardíssim! Un cop amb ell, ja he compartit recorregut pràcticament tota l'estona amb un grup d'uns quants coneguts del Pallars, amb Dani Terrise, el Jordi de Gerri, l'Anna, etc....


La primera ermita l'he trobat senzilleta, sense dificultat, però la cosa ja ha cambiat a la segona on l'animal de Fonti s'ha posat a pujar a bloque i m'ha fet patir una bona estona, fins que al final ha coronat ell sol... serà animalot! Dalt de la segona ermita, boniques vistes i bon avituallament, per després baixar per una trialera molt guapa i molt ciclable.Sembla mentida però amb lo reticent que era a les trialeres, li estic començant a agafar el gustillo! Poc a poc per això!


Ja després de fer un tram de baixada també per senderillo, arribem al tram de carretera de Camarasa, que ens portarà de dret a la tercera ermita, amb un final exigent i dur i un començament que va picant cap amunt. Aquest cop, després d'apretar al tram curt d'asfalt, hem començat a pujar el Fonti, Terri i jo, pujant a tope desde baix, jo ja he vist que la meva roda a seguir no era la seva i he anat fent al meu ritme... Quins animals aquest parell! Hem feu patir i disfrutar al mateix temps, això és lo bó!


Després de coronar la tercera, el mateix que la segona, avituallar-se, en aquest cas amb una coca súper famosa per lo que he anat sentint, i uns torrons per lleparse'n els dits!Que golós que sóc eh! Acabat això, cap avall i un tram de plà passant pel costat de la presa de Camarasa i que ens ha portat de nou a Balaguer.

*En total 6h35m de les quals 5h26m efectives per fer 89km a 132px' i 187màx amb 2.060m desnivell. He disfrutat una passada del recorregut, tot i haver esgotat les dos càmares que tenia!

Al dinar, m'he quedat a la taula dels lleidatans, amb l'Andreu Garriga, el Fran del equip i la Vero, els quals m'ha alegrat moltíssim retrobam amb ells.Ja tocava!

Demà farem algo tranquil, però com el ritme ha estat bastant inferior que la setmana pasada em permetrà no relaxar tant.



3 comentarios:

Marc dijo...

Ei crack ja vec que t'ho has passat de puta mare, a veure si ens veiem a la pista company. Ets el millor!

Carlos dijo...

Felicitats Marc ! ja m´explicarás com t´ho fas per millorar en les trialeres.......

I ara qué ???

Marc Vilanova Marsà dijo...

Marc, aquesta setmana ens veiem per la pista! I ja m'explicaràs com va tot,ok? Cuidat crack!
Carlos, ufff no sóc el més aconsellat per explicar-te com baixar... això l'autèntic mestre és el Terrise!
Pues ara Carlos, em queda un mes per preparar la Volta a Chiapas, si es confirma q hi tornem anar aqst any.Les dates són del 24-31 de novembre.A veure si hi podem anar...Estem en contacte Carlos!