sábado, 17 de octubre de 2009

ENGANXAT A LA BTT!

Aquest és el meu fantasma!


Vista de Figuerola d'Orcau.


17/10/09.


TREMP.


Pues sí! Com disfruto amb la BTT, i com m'agrada rodar per camins i pistes enmig de la muntanya i en plena naturalesa! Aquest any la BTT m'ha suposat i m'està suposant tenir moltes més alternatives alhora de sortir a entrenar.Em fa sortir de la monotonia de les carreteres i de la bici de ruta, em fa disfrutar de la naturalesa, entre moltes altres coses!


En aquests propers mesos, tinc clar que la BTT, serà una eina que li treure molt i molt de partit, ja que apart de fer sortides bikers, també les compaginare amb caminates de muntanya.Així, que les perspectives per aquesta tardor-hivern són molt positives i gens monòtones!


* Avui, el dia previ de la Trans-Montsec, he fet 3hores, 46km a 101px' i 800m desnivell.Males sensacions i cansament les 2h inicials per acabar amb bones sensacions la última hora.


El recorregut, el mateix que el diumenge passat, però explorant nous camins de la zona entre Sant Salvador i Figuerola.Demà a disfrutar patint o patint per disfrutar! Lema by Carlos Pobla.

No hay comentarios: