sábado, 10 de octubre de 2009

Campionat Catalunya Pista.

10/09/09.

TREMP.


Després de la sessió de pista del dijous a Lleida, en que vàrem fer una puntuació amb tots els corredors que estàvem allà, cosa que va resultar molt atractiva, el cap de setmana, en especial el dissabte es presentaven els Camp. de Catalunya de pista, un fet que em vaig prendre com passar un bonic cap de setmana i estar envoltat d'ambient ciclista, ja que el meu estat de forma no em permitia aspirar a res. Abans però, el divendres vam compartir una bonica sortida amb BTT amb el David R. i el J. Luz, un total de 2h40m molt entretingudes i molt tranquiles en que vam passar per Vilamitjana-Fontsagrada- Gravera St Salvador- Figuerola-Orcau-Suterranya-Tremp.






Aquell dia vam passar la nit a BCN a casa el Miquel Bergadà després d'ultimar els preparatius en tema material per l'endemà als campionats.


Ja parlant dels Campionats, han estat positius, tot i que el nivell de participació ha estat molt baix, però també sabem que a Catalunya no hi ha molta gent que es dediqui a la pista competitivament parlant.


Els lleidatans que hi vam acudir (Marc Porta, jo, Miquel Bergadà i el Cisco, un noi que tot just comença al món de la competició) sol ens vam quedar el dissabte, ja que el diumenge casi totes les proves eren de velocitat. En l'apartat de Fons, ho vam córrer tot, tant la Persec. individual i per equips com el scratx i la puntuació.



Per nosaltres, els lleidatans, el resultat va ser molt bó, ja que en la persec. individual tant el Miquel com jo vam sumar medalla, fent ell el bronçe i jo la plata, mentre que Antonio Miguel va fer l'or superant-me amb claredat.



En la persec. per equips en un equip mixte que componia un elit, un s-23, un junior i una femina, l'equip compost per el Miquel, jo, un junior del Linde i la Cristina Aznar vam fer plata, per darrere del equip de la Deborah Galvez i l' A. Miguel. El bronçe per l'equip del David de la Cruz i el Marc Porta.





Ja per la tarde, vàrem córrer l'scratx, en que vaig fer 6é al sprint final, ja que després de portar la cursa controlada i estar a l'expectativa dels rivals més forts, un esforç innecessari va fer que perdés la roda un metre que em va ser impossible de recuperar, sent el guanyador Airan, segon Aitor Aznar i tercer Antonio Miguel.


A la puntuació, ja estaba fos, i ja no tenia el "punch" de les altres proves, i vaig ser molt inferior als 3 clars dominadors de la prova, l'Airan en la seva especialitat, el Antonio i el David de la Cruz, el pódium de la prova.

Tot i això, sóc optimista, perque amb la poca preparació realitzada ajuntat amb el meu parón, el meu rendiment ha estat acceptable. Avui serà un dia de disfrutar de la BTT molt tranquilament!

No hay comentarios: