martes, 5 de febrero de 2008

Fent balanç dels Nacionals.

05/02/07,Tremp.Després del cap de setmana a Palma, disputant els Campionats d'Espanya de pista, torno a la rutina habitual i ja em preparo per al començament de la temporada 2008, que tindrà lloc a finals de febrer.

El balanç dels Nacionals, per part meva, no és satisfactori, sobretot perque el resultat aconseguit, un 7é lloc a la Persecució Individual quedant a 2,5 segons de la final per les medalles, és bastant enganyós per l'estat que tenia..Us explico: en aquesta prova, tots els que tenien com a objectiu la victòria, van sortir amb un 53x15 o 50x14 de dessarrollo, això els permet rodar més ràpid, mentre que jo vaig sortir amb un 52x15, cosa que va fer que no pogués anar tan ràpid com volia...El motiu??El seleccionador, va pensar que si duïa un 53x15, l'últim km de la prova se'm faria llarg, però no va ser així perquè l'últim km de la prova el vaig fer més ràpid del previst, acabant amb un registre de 4m50segons en els 4km.De tot se'n aprén, però tinc claríssim, que un mateix sap millor que un altre les sensacions que té i el com és troba, i en aquest cas, hagués preferit rebentar amb un 53x15 i quedar últim, que no sortir amb un 52x15 i fer un miserable 7e lloc!L'any vinent segur que no em passarà!

Avui, sortida incloent ja ports de muntanya, pujant el Coll de Comiols de 12km al 4,2% de desnivell amb tranquil·litat, acabant el dia amb el Ritme Cardíac exageradament alt, 137ppm,110km,3h46',1220m desnivell.

Demà més i millor!


Aquesta era la imatge que volia veure repetida, però jo al centre.El podi format per Fransesc Orfi, Martzel Elorriaga que va quedar darrera meu aquest any i jo mateix, farà 3 anys al juliol d'aquest any.

No hay comentarios: