miércoles, 27 de febrero de 2008

Ni pa... atrás!!!!

27/02/08.Tremp.Tal i com podeu veure en el titular, avui no anava ni enrere!!!Penso que l'acumulació de km d'aquests últims dies, més la competició, m'ha passat factura.Ja sortint desde casa, les sensacions no eren bones, sensació de cansament, fatiga i sobretot no tenia "gas" a les cames.El pols, també em mostrava aquests signes de fatiga, ja que després d'una série amb la "cabra" a uns 300watts, el Rcardíac sol ha marcat 145ppm, extremadament baix...


Les següents séries, tot i millorar en Rcardíac, sol m'han acabat de confirmar aquesta fatiga, perquè els watts han baixat en picat!Avui era un dia de fer moltes hores molts km, però he pensat que el millor seria tornar a casa i recuperar com cal, que sino el pet que faré serà històric!


A més a més, aquest cap de setmana, me'n vaig a Mallorca a una copa Espanya de pista, que em vindrà molt bé per agafar experiència en les proves que disputaré, l'"scratch" i la puntuació.


* Finalment, he acabat amb 3h35m,110km, 128ppm, 650m desnivell.


Fins a la pròxima!

Aquest cap de setmana es disputa el Trofeu Guillamet a Figueres, aquí en tenim una imatge de farà 2 anys.

2 comentarios:

javipobla dijo...

Descansa bé que suposo que el descans és igual d'important que l'entrenament,que et vagi bé per Mallorca.

Alex. dijo...

De Tremp a Ses Illes hi ha un bon tros...........cap problema!!!!!!!! Des d'aquí dalt, tot controlat.
Força amb la Cabra de Rodes!!!!!