martes, 26 de febrero de 2008

Un altra setmana...

26/02/08.Tremp.Després del cap de setmana amb la primera cursa oficial de l'any, vaig dedicar ahir dilluns a recuperar, fent-ho amb 1h15min de rodillos a 105ppm mentre mirava la "meva" série, Zoo!Avui, de nou, toca seguir la série a partir de les 22h, també fent 1h de rodillos per completar la sessió d'avui dimarts.
Avui, ha estat un dia molt atípic, perquè m'he aixecat molt tard, m'ha tocat sortir sol, i a més a més feia un dia amb vent i desagradable...almenys per mi!
Seguint les idees del meu company i amic, Ibon Zugasti, m'he ideat un mini-circuit de 2'1km, que anava desde el pont del riu(direcció Vilamitjana) fins a la cruïlla de l'ITV...allà m'he passat una bona estona rodant avui!És un lloc bastant ideal, perquè pots aprofitar cada tractor que passa perquè et tapi del vent.
Al final, he acabat amb 3h20m, 102km, a 122ppm i 685m desnivell, que ho completare aquesta nit amb 1h més de rodillos.

Aquí tenim la Diana i la Gisela de la série Zoo, una molt bona série.

4 comentarios:

Alex. dijo...

Un bloc porta a un altre bloc, del JAVIPOBLA al infinit..........és la comunitat dels triathletes, duathletes, ciclistes, pixa pins, maratonians, boletaires, motxileros, astronautes i altres especies de herois. Tot molt interessant!!!!!!
Navegar per aquests llocs ajuda a fer bons propòsits, jo també vull ser un heroi!
Quan tens la propera cursa?
ANECDOTA: Ahir a la feina em vaig quedar sense Internet........no em va quedar més remei que posar-me a treballar.
El mon és dels valents!!!!!!!!!

Alex. dijo...

M'agrada més la Diana, vull dir la que mossega la carpeta!!!, no treballarà pas al Llac Negre oi?

Marc Vilanova Marsà dijo...

Això dels blogs cada dia és més interessant!Quin tipus d'heroi vols ser?com 'Spiderman?jeje!
Aquest cap de setmana, vaig a Mallorca, que tinc una Copa Espanya en pista.
Internet s'ha tornat tant imprescindible, que ens quedem sense durant una estona i se'ns enfonsa el món!!jejej!
M'has deixat encuriosit per la pregunta de si treballo al Llac Negre...no, no hi treballo.
Cuidat Alex!

Alex. dijo...

Lo del Llac Negre o deia per la Diana, no pas per tú!!!!!
Un Heroi? De petit sempre llegia això, sobre tot el de las aventuras al Tibet!
Li posaré un ciri ben gros a la Moreneta perque no punxis!!!!
Força amb el Cavall de Rodes!!!!!!