lunes, 11 de febrero de 2008

De relax per la muntanya.

Tremp.11/02/08.Avui dilluns, es el dia escollit per fer un dia de recuperació, en el que em dedico a recuperar-me tant físicament com psicologicament dels esforços.Avui, ha estat un dia especial, en que he disfrutat molt tot el dia, ja que he rodat amb la BTT fins a Gurp pujant a ritme moderat i un cop he arribat allà, he gaudit d'un excel·lent dinar preparat per la meva iaia i he continuat sense la bici, caminant per la zona del Barranc de Gurp, amb tota tranquil·litat i molt de relax.De tornada, després de la breu caminata, ja he enfilat carretera cap avall direcció cap a Tremp, acabant la sessió amb un somriure d'orella a orella!

* He acabat amb 3h22min a 110ppm, 42km, 1055m desnivell.2h20min BTT,1h de caminata.

Aquesta és la meva modesta BTT, de la qual n'estic molt content, una Orbea Sherpa.

2 comentarios:

Alex. dijo...

AVISO A LOS LECTORES DEL BLOG DE MARC.
Día sí, día también nos narra sus peripecias con la bici, que si 200 kms., que si 300 kms., que si 1850 metros de desnivel, que si 400 ppm......todo mentiradelagorda!!!!!!
Lo cierto es que el tio se va a Sort en taxi, vestido de ciclista y con la máquinadecorrer en la vaca del taxi, en el RockDur se casca 4 güiskis, y la vuelta es con la Alsina Graells......mandahuevos!!!!
No sabe ná el tio éste!!!
Una abraçada i canya amb la bici!

Marc Vilanova Marsà dijo...

jajaja!! Pues lo del taxi no em sembla mala idea, sobretot quan ja les forçes estan justetes...
Bueno crack, ja parlarem!
Una abraçada també!
PD:lo de 200Km i tot això es mentira, ja ho veus el dilluns, 40 km i gràcies!jejej!