jueves, 7 de febrero de 2008

Continuo acumulant...

07/02/08.Tremp.Després del dia d'ahir, en que vaig acabar rebentat, avui tocava encara més canya!Sortida amb l'Alvaro direció cap al Port de Perves, en que tenia de fer séries piramidals de 15 i 12 min en plà, i després de 10 i 8 min pujant.Anava tant rebentat que la 3ª ja no le completat..Tot i això en 75km ja duïem 1500m de desnivell!!M'he recuperat amb el transcurs dels km, i he acabat amb bastantes bones sensacions, tot i l'evident mal de cames!
He acabat el dia content, per el treball fet en aquests últims 3 dies, i veient que les meves cames és van adaptant als desnivells, que és l'objectiu que tinc en ment.Tot i això, encara em falten unes setmanes per estar bé em els ports de muntanya.
* Un total de 156km,5h31min,1850m desnivell,130ppm.

Recordant aquell jove alemany l'any 1997.Jan Ullrich Vencedor del Tour de France 1997.

No hay comentarios: