martes, 19 de febrero de 2008

Uffff, quin dia!

19/02/07.Tremp.Avui dimarts, tocaven noves séries amb la "cabra", més llargues i més dures, i la veritat que m'he trobat molt bé en elles, fins que a l'última les cames ja han dit PROU! L'última série, els últims km s'han fet realment eterns, atrancat, mal de cames, uffff que llarg s'ha fet!Finalment, quan he acabat, m'he quedat ben satisfet de la feina feta, ja que he acumulat 52km de séries, les típiques 4x10km però que tenien un regalet "especial" de 3 km addicionals amb el gas que quedés...La mitjana global,s'ha apropat molt als 40km/h, el Rcardíac ha estat rondant les 160ppm sense arribar-hi, i he sobrepassat els 300 watts, cosa que em fa sentir molt satisfet!Tot i això, sóc conscient que aquests watts, no m'ajudaràn aquest cap de setmana a l'Hospitalet, en el sentit que necessito afinar per poder ser competitiu en la montanya, terreny on ara mateix puc donar molt més de sí.


Després de tot això, he fet un "change" de bike, agafant la bici de ruta normal, i he rodat amb companyia durant uns 70km, recuperant-me de les séries...


M'ha sorprés que amb el dia que ha fet, no ha caigut ni una miserable gota! A veure si aquesta nit cau un bon xàfec!


He acabat amb 5h45min, 171km,128ppm, i 935m de desnivell en un dia sense cap port de muntanya, ja que estàn reservats per demà.

Recuperant una imatge en plena pluja en l'ascensció a l'Angliru l'any en que va haver-hi aquest bonic duel entre Ullrich i Abraham Olano.

*Ahir dilluns, relax, fent 1h50min, 55km,108ppm, i a la tarde al gimnàs durant 1 hora fent 40min d'spinning.

2 comentarios:

Alex. dijo...

Aquest diumenge vaig anar a caminar amb un amic, ens preguntàvem quin seria l'esport més dur, ell deia la muntanya, jo l'atletisme. De tot plegat en varem treure una conclusió i és que mai, mai, mai s'ha de tindre mandra!!!!
Marc, gracies pel teu exemple.
PD. Al final férem 35 kms.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Boníssim l'enllaç a Pereza!!Són molt bons!
35 km vau caminar??? Quins animals esteu fets!En comparació els meus 150km no són res...
Sobre la duresa, tots els esports que requereixen disciplina i donar el callo cada dia són durs, tots els esports de resistencia són durs.I sobre tot el que dius tú, mai s'ha de tinde mandra!!tot i que els dies que fa aquest temps, t'incita a quedar-te a casa, però s'ha de sortir igual!
Ja m'aniràs explicant les teves aventures, siguin del que siguin ok Alex?