miércoles, 13 de febrero de 2008

Disfrutant del SOL!

13/02/07.Tremp.Avui la sortida, tot i que amb una mica més fred que els darrers dies ha estat molt bé, ja que he sortit de casa amb molta motivació i amb ganes de completar una bona sessió d'entrenament.Amb l'Àlvaro, em anat a pujar l'Alt de Fontllonga, portant un ritme sostingut i perfectament soportable, per arribar a Figuerola de Meià.De tornada, jo tenia les meves respectives séries de Força, que hem anat completant junts, soportant el mal de cames mútuament.Ens hem creuat amb l'Edu Morcillo, al qui he acompanyat fins a Gerri, on he parat a fer una Coke, que m'ha donat la vida que em faltava per arribar a Tremp, amb un vent en contra que m'ha fet pedalar més del compte!Total, les sensacions han estat bones i el dia ha estat preciós, amb un sol que t'anima el dia i que és qui més hores m'acompanya cada dia en cada sessió d'entrenament.Tant ell, com els meus companys són imprescindibles!

* Avui he acabat la sessió amb 4h45min,143km a 126ppm i 1275m desnivell.

Us deixo amb aquesta imatge d'Alberto Contador, que injustament no podrà disputar el Tour'08, ja que el seu equip Astanà, ha quedat exclós de la "Grand Boucle".Una llàstima, perquè així no s'arregla el ciclisme ni s'arregla res!

3 comentarios:

Alex. dijo...

El millor d'aquest post és quan dius això: "un sol que t'anima el dia i que és qui més hores m'acompanya cada dia en cada sessió d'entrenament.Tant ell, com els meus companys són imprescindibles!"
Ho he llegit com un cant a la natura, un cant a la soledat en l'esforç personal i sobretot un cant a l'amistat.
Molt maco!!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Doncs la veritat és aquesta, el sol és qui t'anima a seguir i almenys a mi m'alegra el dia, quan no hi és, tot perd alegria...
Per això els dies que em tinc de quedar a casa sense poder sortir se'm fan eterns!Avui n'és un exemple!He estat tot el dia marejat així que he decidit quedar-me a casa...
Cuidat Alex!!!

Alex. dijo...

Sap greu!.
Pel mal de cap: Cerebrino Mandri.
No pateixis, demà tornarà a sortir el sol..........com cada dia!!!
Records a la Grupeta.