martes, 12 de febrero de 2008

De nou amb la "cabra"

12/02/07.Tremp.Avui us parlare de la meva "cabra", ja que sempre estic si la "cabra" això la "cabra" allò...I us preguntareu els que no esteu tan inmersos com jo en el món ciclista:Què és això de la "cabra"?

Doncs la"cabra", és una bicicleta aerodinàmica utilitzada en proves cronometrades, i el que importa en ella és que sigui el més lleugera i el més ràpida possible, amb uns acabats que fan que traspassi millor el vent i amb consegüent molt més ràpida que una convencional.

Així doncs, avui era el dia de sortir a rodar amb ella per fer els intervals de Tècnica de CRI, en els que m'he trobat molt bé i els resultats han estat molt bons!He acabat amb un total de 40 km d'intervals, 290 watts, 154ppm,38'5km/h de mitjana.

He completat el dia canviant de bicicleta, i pujant a Montcortés portant un bon ritme juntament amb el Jordi Ros.Al matí, m'ha acompanyat l'Àlvaro.Finalment, he acabat el dia amb 5h12min,160km,132ppm,1250m desnivell.

Demà més!

Crec que ja ha sortit alguna ocasió pel blog, però aquesta és la meva "cabra", tot i que per entrenar no utilitzo aquestes rodes...

2 comentarios:

Alex. dijo...

Molt interasants les reflexions tècniques, en vole'm més d'aquestes.
Aprofita per sortir que venen plujes.
Bones sensacions!!!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Un plaer tenir els teus comentaris dia a dia, s'agraeix especialment!
Si plou, espero que sigui el divendres, tot i que de moment el temps és fantàstic!
Fins la pròxima Alex!