domingo, 10 de febrero de 2008

Entrenament dels bons.

10/02/07.Tremp.Després de la cursa d'ahir, sense fer gaire quilometratge, avui era el dia indicat per fer el Fons.I la veritat que he acabat el dia amb molt bones sensacions i amb el temps que m'ha passat volant!La sortida se m'ha fet super amena, he tingut la sort de gaudir de la companyia del Jordi Ros i l'Eduard Morcillo, durant qüasi tota la ruta, ja que el Jordi s'ha quedat a Tremp després de complir sobradament amb l'entrenament i l'Edu ha seguit per arribar a Sort, casa seva.Jo he arribat qüasi de nit a Tremp, havent sortit a les 11:40 matí, ja que al arribar a Sort se m'ha allargat més del normal.He tornat amb molt bon ritme de Sort, no baixant de 35km/h en qüasi cap moment i amb molt bones sensacions!Demà toca día més suau per recuperar.

* He acabat amb 6h30min,192km, a 121ppm, 1720m desnivell pujant a Comiols.

Dedicat per l'Edu Morcillo, ja que té una devoció especial per aquest super classe.Parlant de classe, dóna gust veure David Zabriskie damunt la seva "cabra".

4 comentarios:

Alex. dijo...

Ahir, baixant de les muntanyes, vaig veure't al costat del Xino, i si no eres tu, anava vestit igual que tu.......anem a puntualitzar: Despres de fer-te 192 Kms. encara et queden forçes per anar al Xino?
Bon dia i bones pedalades!!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Jajaja!Així q em vas veure al costat del Xino??Depén de l'hora no et dic q no!Si et vols apuntar algun dia a venir ja ho saps!
I tú, quina ha estat la teva aventura aquest finde??
Em passare pel teu flog.
Una abrasada i cuidat!

Marc Vilanova Marsà dijo...

A veure!Aquí tens 3 blogs tú!Però a quin tinc d'entrar??Els 3 són teus o que?

Alex. dijo...

1. Sí, sí, al costat del Xino et vaig veure el diumenge a quarts de set de la tarda. Lo d'apuntar-me al Xino, doncs..........a la meva edat (38 anys), ja no estic per aquestes xerinoles, disbauxas i rauxas!!!! sóc un amant de la vida tranquila i pacífica.
2. La meva aventura d'aquest cap de setmana ha estat una esquiada d'allò més.......agulletes fins i tot a la pantxa!!!
3. El tres blocs són meus, però de moment només hi poso coses en un, poc a poc i amb temps aniré omplint els altres, falta temps.

Ànim i a pedalar!!