domingo, 24 de febrero de 2008

G.P.Inauguració

24/02/08.Tremp.Avui diumenge, després de rodar durant 2hores i fer 60 km, era l'hora d'estrenar la temporada amb el GP Inauguració disputat a l'Hospitalet.La sortida, programada a les 09h30 matí m'ha obligat a llevar-me a les 05h30 matí!bufff quina son!

Finalment s'ha retrasat 15 minuts la sortida i tot i això s'ha arribat 5 minuts abans de l'horari previst....s'ha VOLAT!

Sobre la meva cursa, destacar la mala pata que he tingut, ja que després de passar el port de Begues, això si, patint una mica i enllaçant en la falsa baixada, he estat rodant amb un pilot d'unes 60 unitats, quan havíem sortit 120 corredors, però tot això s'ha acabat al km.90, quan una MOLT INOPORTUNA punxada de la roda trasera en un tram en que s'anava molt ràpid, m'ha deixat fora de cursa, gràcies a que un àrbitre no m'ha deixat reincorporar al grup quan estava fent tras-cotxe amb el cotxe de equip.M'he sentit molt frustrat per com ha acabat la cursa per mi, ja que les sensacions eren bones tot i la velocitat que portàvem, però en aquestes circumstàncies no s'hi pot fer res.Tot i això continuo animat i optimista, perque sé que això acaba de començar i el motiu pel qual no he acabat ha estat la mala sort de la punchada, així que seguirem preparant les properes curses amb l'objectiu de triomfar!

Us deixo amb les classificacions, dominades pels equips de fora, en especial els russos.

Jo vaig a descansar que ho necessito!

Fins demà!

5 comentarios:

Alex. dijo...

No et capfiquis, segur que els resultats vindran. De lo pitjor has de treure lo millor.........optimisme, experiència i madures!!!!!
Sempre endavant!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Moltes gràcies Alex pel suport!
Estic bastant resignat pel que m'ha passat, però tmb sé que sense aquest incident la cosa hagués estat diferent.
A més a més, acabem de començar!
Què tal el cap de setmana?

Alex. dijo...

Dos dies d'esquí a BB, neu hi havia la justa, ja fa dies que no neva!!!!!. El proper diumenge tinc la Marxa dels Castells de la Segarra (51 Kms)........una meravella!!!!!
Ja veus....ni mandra ni son, a lluitar!!!
Vinga Marc, el mon és dels valents!!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Doncs és molt bonica veient l'itinerari que fareu...
ja m'explicaràs les experiències, que segur que seràn moltes i bones.
jo aquesta setmana continuare lluitant amb més il·lusió i amb més ganes si cap que l'anterior.I és que per mi, la bona vida es entrenar, com més hores, més disfruto i més diversió!
Bon inici de setmana Alex!

javipobla dijo...

Molts anims noi,contra això no si pot fer res,a pensar en la proxima.