domingo, 17 de febrero de 2008

Avui SI,avui els 200!

17/02/08.Tremp.Avui, tocava fer Fons, la sortida ja organitzada la he compartida els primers 30km amb el Xavi Boneta i el José Santos i després hem continuat fins a Agramunt amb el Jordi Ros, que ha estat molt bé tot el dia, sorprenent-me al tram de Figuerola fins Tremp, on l'he vist amb força i amb frescura, quan ja portavem qüasi 5 hores i 150km.Jo m'he trobat molt bé a partir del km.130, i malament als primers 30km.Després de l'arribada a Agramun, hem parat a fer un café amb llet a Artesa de Segre, que ens ha donat una energia valuosa per afrontar el que quedava.Després, ja a Tremp, he seguit en solitari fins a Gerri, on he començat a veure algo de solet, que tant hem trobat a faltar durant molta part del dia.Ha estat un dia fred i nublat, tot i que la sortida m'ha passat volant gràcies a la companyia que he tingut durant tot el dia.Ha estat un dia genial!

*He acabat amb 7h05min, 208km,133ppm, i 2530m desnivell, havent pujat dos cops el Coll de Comiols.Ja ho sé ja, m'he passat una mica, però m'ho he passat canyón!

Demà recuperació, tot i acabar molt sencer avui.

Recuperant imatges d'un dia en que vam pujar a Guiró.

2 comentarios:

Alex. dijo...

Dos cops el Coll de Comiols????...t'has passat quatre pobles!!!!
Quan dius 2530 metres de desnivell, són tots de pujada?. Les ppm les obtens fent una mitja?. Red Bull et dona alas?
Canya al rodillo!!!!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Els 2530m de desnivell, són tota la pujada acumulada en el recorregut, tot això ho obtinc a través del pulsometre, del Polar, que amb la funció de bici, et diu fins i tot la velocitat.
Rodillo??Amb això m'estas dient que a carrer plourà no??
Mal assumpte doncs!
Cuidat Alex!