viernes, 31 de octubre de 2008

A COBERT!

TREMP.
31/10/08.
Desde l'ultima actualització del blog, el passat dilluns, el temps sols ha portat pluja i molt de fred!
Hem passat d'uns 20-25ºC el diumenge a estar durant tot el dia a 5ºC.Això, evidentment, ha afectat a la meva setmana d'entrenament, ja que enlloc d'entrenar outdoor ho he de fer molt més indoor.
Tot i això, cada dia he complert amb una sessió mínim d'outdoor, fes el temps que fes.Per exemple, el dimecres vaig rodar en BTT acabant que em sortia el fang per les orelles.... el dijous, juntament amb el David Riba havíem planificat un altre "fondillo" amb BTT, però el panorama a les 9 del matí no era el més esperançador...estava nevant!Vam canviar de "chip" i vam alternar un caminar-córrer(CACO) durant més de 2h30min sempre caient gotes.Sort del impermeable, que va genial! Ja avui divendres, igualment plovent he tornat a sortir a fer un CACO de 1h30min amb el Jonathan del Llac Negre.El coneixeu veritat?
La resta de sessions d'entrenament, totes fetes al Gimnàs, amb una sessió d'spinning molt profitosa el dimecres, i començant a fer unes quantes peses de tronc inferior, poc pes i molta repetició.M'han sortit igualment 4 hores diàries d'entrenos; així que ja veieu, que el mal temps no sigui un obstacle per continuar fent activitats!
Espero que millori una mica el temps de cara al finde, tot i que pinta bastant magre...
Salut per tothom!

4 comentarios:

JORDI dijo...

Salut i força al canut !!

Demá surto amb pluja i tot !!

ja estic cansat de pluja i fred,aixi que a saco !!
Ens veiem,ja dirás algo.

Trueno dijo...

s'han acabat els bolets, ara que ja havia començat a cambiar-me la ratxa,jaja

Marc Vilanova Marsà dijo...

Jordi, jo tmb n'estic ben tip de tanta pluja!
Trueno, pues si, això ja sen's ha acabat!Llastima....
Cuideu-vos!

Juan de Dios dijo...

me gusta ver gente joven con esas ganas de entrenar sigue asi marc