domingo, 19 de octubre de 2008

Cremant els excesos!!!

19/10/08.

TREMP.

Després d'un dissabte en que volia caminar per la Serra del Boumort i fer moltes coses... la pluja va impedir-me fer res en absolut!Això si, vaig disfrutar molt veient uns cérvols molt bonics i les vistes desde dalt el Boumort van ser impressionants.

Però ja sabeu el que em passa quan deixo d'entrenar un dia, si a més a més li afegeixo que m'alimento malament, el resultat és que el pes se'n va pels núvols!Aquest aspecte, és una de les coses que més amb serio m'he de prendre, si és que vull estar en plena forma en període competitiu.

Doncs després d'això, m'he llevat el diumenge disposat a arreglar el que havia espatllat el dia anterior.He sortit a les 08h30 matí amb la UC Tremp, pujant el port de Perves i després mentres ells esmorzaven al Can Arturo, he pujat a Montcortés.Tot això en dejú.Quan he tornat a La Pobleta per tornar cap a Tremp, he menjat una miqueta, el suficient per arribar a Tremp.

En total, m'han sortit 103km en 3h40min i 1500m de desnivell.

A la tarde, tenia super decidit que sortiria, tot i que plogués, i després d'una trucada de Marc Altisent m'ha motivat encara més per la sortida de la tarda.

Hem pujat el coll de Comiols per Sant Salvador de Toló, (amb la cabra) i hem tornat per Isona, fent una volta de 65km.Hem fet unes bones rises , a més de disfrutar d'un clima i un paisatge fantàstics.

Total, he acabat el dia amb 6hores i 168km, i complint amb l'objectiu de cremar els excessos d'ahir, ja que he tornat al pes al que estava.El que ha de fer un per mantenir la línea....

Us deixo amb alguna foto d'avui...

Coll de Comiols per Sant Salvador de Toló.Els dos Marcs. Vilanova i Altisent. Quantes rises....

9 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

MArc,
ets un crack! Despres del tute del demati encara has tingut ànims i força per donar el tomb a Comiols...
em sorprèn que et costi tant de prerdre i tant poc de guanyar pes...de tota manera tots els metabolismes són diferents... però en el teu cas és una "putada"...
Un comentari de la foto amb el MArc... a aquest noi l'hem d'enganxar!!

www.ciclismodesdelleida.com dijo...

marc quieres decir que no te pasas...madre mia en octubre y haciendo 6 horas....vaya crak

Trueno dijo...

cremany excessos tu? pero si portes unes excursions q deunidor, jo rec q ara mateix de tot Catalunya es el q mes fort està entrenant-se i de llarg vamos.

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, la veritat és que es una putada, això dels metabolismes...si no faig esport no el poso en marxa!
Ja et dic jo, que al Marc l'engantxarem, tot i que primer ha d'aconseguir una mica de temps lliure...
Jose, la intención no era hacer 6 horas, però disfruto mucho de la bici y si con compañia aún más!
Trueno, per excursions no seràn... però he d'aprofitar que encara fa bon temps pq aquí quan arriba el fred... prepara't!jeje!
Sincerament, estic un dia sense fer res, i em sento fatal!Així que poc o molt he de fer alguna activitat al dia.

Anónimo dijo...

A veure si poses les cròniques que interessen (si les nocturnes)que això també fa salseta.
vinga krak! segueiox entrenant a tope que a Anoeta els rebentaràs a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja saps qui sóc

www.ciclismodesdelleida.com dijo...

Me gusta tu respuesta Marc. Haces horas simplemente porque te gusta.
Lo malo es cuando las haces por obligacion o porque te lo ordenan.
Para alguien como yo que nunca he entranado tanto me parece admirable y mas ahora que no hay competiciones.
Mucho animo para pasar el gelido invierno Lleidata, te ire siguiendo.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Anonim, moltes gràcies pels ànims!Sobre les sortides nocturnes, millor ho deixem per un altre dia...jeje!
Jose, también hay veces durante el año q necessito parar un poquito, para desconnectar, però bueno eso creo q les pasa a todos.
Nos vamos a dar ànimos mutuamente para pasar el invierno, q ya empieza a venir la niebla!
Cuidate!

Unknown dijo...

Ei crack no vam riure...i sobretot parlar de coses importants(de dones bàsicament)...Així si q dona gust sortir, bé ja ens anirem enganxant al bicing, que casque menys que el running.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Marc, les rises q vam fer van ser molt bones!Ja veus, entre tots et volem enganxar al bicing...així q ja ho saps!
A la q puguis ja repetirem sortida!