lunes, 27 de octubre de 2008

Cap de setmana molt complet.



Vista desde cota 1750 aprox. on el Refugi estava tancat...




No fa falta que diui pq he posat aquesta foto....és GENIAL!


27/10/08.

TREMP.

Després d'estar uns quants dies sense actualitzar, em posare una mica al dia parlant d'aquest cap de setmana, que per a mi ha resultat esgotador en l'aspecte físic.

El dissabte, vaig compartir caminata de nou amb el Boni, (crònica al seu blog:ambpala.blogspot.com) i també amb el Valdo, el tiet del Boni. Aquest cop, la zona no va ser la Vall Fosca, sinó la Vall de Cardós, anant cap a Tavascàn i deixant el cotxe a cota 1750 a la Pleta del Prat, allà on començen les pistes d'esquí de fons.
La caminata, va allargar-se fins a les 4h40min, que van passar volant!Ens va fer un dia fantàstic, les vistes GENIALS i la companyia tmb fantàstica!L'únic punt "negatiu", entre cometes pq no és res dolent, és el temps de trajecte de cotxe de Tremps fins a dalt a la Pleta, 1 hora 15min però que realment VAL MOLT LA PENA.
Ja a la tarde, quan arribàvem de Tavascàn, em van trucar els col·legues no ciclistes,jeje per anar al Karting de Juneda i no m'ho vaig pensar ni un segon i el cansament que portava d'haver dormit poquet.La tarde per Juneda, va ser espectacular, bueno, sobretot la descarga d'adrenalina.M'encanta la velocitat i els cotxes i allà em vaig poder desfogar.A més a més, si ho combines amb competivitat sana amb els amics, ja és TOTAL.
Després a la nit, no va arribar la calma, ja que vam sortir una estoneta amb els amics i la veritat és que vaig dormir poquíssim...
Però el diumenge tocava cumplir amb l'entrenament, i tot i el cansament em moria de ganes de sortir a entrenar.Disfruto massa per deixar-me perdre un dia d'entrenament, que realment és on un disfruta més, en l'entrenament diàri. Les sensacions van ser molt bones tot i les poques hores de son, ja que em vaig permetre pujar un port curt però dur al ritme més ràpid del que ho havia fet mai.Després de fer la volta per Gerri de la Sal-Peramea-Bretui-Montcortés i tornar per Senterada cap a Tremp, va trucar-me el Boni, amb el qual teniem de sortir a les 08h30 teòricament...si si, sol teoricament!Jo ja portava 90km, i vaig compartir els últims 55 amb ell, anant a Aramunt(al costat de la Pobla) i després fins la font de la Figuereta, sol amb una norma, que la mitjana no baixés de 30km/h,jeje!

*Vaig completar el dia amb 145km,4h50m, , 135ppm(molt alt)i 1500 desnivell.

Us deixo amb fotos molt xules del dissabte a Tavascan.





Al darrera, tot i que costa distingir-ho, tenim l'Aneto.

Companyia de luxe amb el Xavi i en Valdo.

3 comentarios:

javipobla dijo...

Marc!com va crak?espero que tot bé,ves penjant fotillos d'aquestes tan xules que per aqui Bcn no les puc veure aquestes vistes.No entrenis tant que ja estas massa fort.Una abraçada.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Quina ilusió veuret pel blog Javi!
Ja anire penjant fotos en la mesura que pugui, q imagino q deus trobar a faltar tot aixo.Una abraçada crack!A veure si ens veiem aviat!

Unknown dijo...

Ei! aviso que he canviat de bloc:
http://danieletelterribble.blogspot.com/
Venga... al carajoooo!