jueves, 16 de octubre de 2008

Nova ruta en BTT.

Un cop a Puigmaçana, em fet unes fotos per al record.


16/10/08.

TREMP.

Avui , després de molt de temps sense compartir sortida individual amb ell, he tingut el privilegi de tornar a rodar amb l'Alvaro, el meu company de fatigues(entre altres!) durant aquesta temporada 2008.La ocasió d'avui, ha sorgit perquè li ha faltat el profe, així que m'ha trucat i em pogut quedar, tot i que el meu primer plà era anar amb ma mare a buscar rovellons.Si, ja hi volia tornar!

Doncs la sortida d'avui, inédita per mi, tot i que ell l'havia fet amb els companys de la U.C.Tremp, ha estat super atractiva i amb duresa, d'aquelles que amb poc més de dos horetes ja en tens més que suficient.Hem recorregut les pistes que van de Tremp a Palau de Noguera, després cap a Puigmaçana vell, amb dura pujada per arribar-hi; després fins a Vilamolat, i ja d'aquí anant fins a Puigcercós i agafant una pista del voltant em arribat a Tremp per la gravera.Un total de 45km però de qualitat en unes 2h30min, 975m de desnivell i 128ppm.

Us deixo algunes fotos patint per arribar al poble de Puigmaçana.


Alvarito amb cara de patiment abans d'arribar al poble.

2 comentarios:

Álvaro dijo...

Jeje, la foto del poble no ens ha sortit massa bé. Bona sortideta la de avui, encara estic trinxat de l'esquena. Tindrem de repetir un altre dia per fer els camins que ens van faltar per veure.
Cuidat

Marc Vilanova Marsà dijo...

Pues si, van faltar uns quants camins per descobrir i tenien tota la pinta de ser guapíssims.Un altre dia ho fem segur!
Cuidat tú tmb!