miércoles, 15 de octubre de 2008

Rovellons!

Com podeu veure, encara s'havien de rentar una miqueta....


15/10/08.

TREMP.

Els dimecres de pre-temporada, són els dies indicats per anar a fer caminates, però en especial a aquesta època de l'any, de buscar bolets! Després d'una mini-sortida en BTT al matí, que sol ha durat 1h15min, a la tarda he quedat amb el meu amic Jordi Ros (últimament inseparable) per anar a buscar bolets i de pas caminar una mica per la muntanya.Així ho hem fet, estant un total de 2h30min entre caminar i buscant bolets, amb un magnífic resultat.La bossa de supermercat plena per a tots 2!He disfrutat com un enano cada cop que trobava un rovello!

Aquesta nit suposo que no fa falta que us digui el que he menjat per sopar,no?


La bossa plena de rovellons.

6 comentarios:

Trueno dijo...

jo vai anar fa dues setmanes a Ribes i només en vaig trobar 1 de rovelló, als meus pares van anar amb uns amics la setmana passada al Solonès amb un lloc que sabien que n'hi haurien i tampoc van trobar res, sort que no m'hi vaig apuntar.

Jo com diuen sempre els avis, abans abans abans si que se'n collien. I es veritat jo a Solius collia kilos i kilos sense moure'm dels boscos de l'urbanització, ara res de res, ni caminant dos hores.

Hauré d'estudiar més a fons als bolets, i deixar està l'idea del rovelló, q total no es lúnic comestible. Pero es que tampoc trobo ni Camagrocs, ni Trompetes de la mort, ni Rossinyols(un clàssic amb la truita),... crisis crisis,jaja

sergi dijo...

Ja podrieu explicar el lloc no?els pobres boletaires no en troben i vosaltres ben farts!!!!

JORDI dijo...

Sergi,tu ja saps que els bons boletaires mai diuen el puesto,jejejejejejejejejejeje

Marc,ja veus que si ens ho van pasar be !!! jo tb vaig disfrutar a lo grande i llástima que hem anat una miqueta tard.
Ara us diré un gran secret per als boletaires excepcionals com el Sergi,la millor manera de trobar rovellons,es portant una sola rovellona i si pot ser en cel,jejejeje ja veuras quants rovellons i surten a buscarla,jejejejejejjejeeje

Marc Vilanova Marsà dijo...

Trueno, si tens el desig de trobar rovellons aquí hi ets benvingut, que ho sapigues!Avui mateix al matí ma mare tmb hi ha anat i n'ha portat un bon grapat...aixi q ja ho saps!
Sergi, els hem trobat a la muntanya!jajja!!Jo t'invito no pateixis.
Jordi, llàstima que no portavem la llanterna si no ens hi quedavem tota la nit!jejej!
A cuidar-se...menjant rovellons!!

ambpala dijo...

que sapigues que les gestions del stage fontromeu estan ben encaminades...fiufiu!!
"LIVING AMBPALA"

jordimasfepesa dijo...

el de la primera foto no es pas un rovelló!! els bons boletaires si que diuen el lloc!! jejejejejeje només quan no en trobes