sábado, 11 de octubre de 2008

PÀJARA PERMANENT!

Aquest és el PURACO que portava ja....


11/10/08.


TREMP.


Dissabte, un dia en que tenia molts dubtes respecte el que volia fer.Dos opcions: disfrutar de la BTT a una marxa d'Agramunt, rodant i disfrutant amb el meu amic Jordi Ros; o sortir a fer una caminata per Alta Muntanya a la Vall Fosca amb un altre gran amic, el Xavi Boneta.M'he decidit per la 2ª opció, la de caminar.

Hem sortit de Tremp a les 08h15 matí, parant a fer un talladet per despertar-nos una mica.A partir d'aquí, hem pujat a la Vall Fosca, deixant el cotxe a la presa de Sallente, a 1755m d'altitud i completant una bona caminata de 4hores per damunt dels 2.000m, arribant a un pic màxim de 2.400m. He de dir, que a cada repetxo que veia m'atacava i em deixava tiradíssim!Quin mal de cames tenia avui després del dia d'ahir.He anat tot el dia enpajarat!

Tot i el malestar muscular, m'ho he passat genial, ja que hem rigut molt i a més a més hem fet fotos, videos, etc.. en resum un dia de molt AMBIENTILLO!jejej!

Després per la tarde, he sortit a rodar amb la idea d'estirar cames i que em passes o almenys em calmés el mal de cames.La veritat, m'ha anat genial, durant les 2hores i els qüasi 60km he dut una cadència mitja de prop de 100RPM incloent una série d'agilitat en un port curt però que pica lo seu i les sensacions ha estat més que bones.

He fet un dia molt complert amb els dos entrenos, tot i que ara mateix porto un bon puraco!


Un gran company d'entrenos i un gran amic.


Altitud màxima d'avui a el refugi de "La Colomina".La meva amigueta.....jajaja!!!

4 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Marc,
de puraco... i un puraco... aquell que s'empajara al demati a la tarde no te ganes de fer 2h de bici... al dematí no has donat el que tenies.... je,je,je... e broma! El XAvi està com un toro en temes d'alta muntanya... no se pas per què hi tindrà tanta tirada...? que hi tens a la muntanya XAvi?

Anónimo dijo...

Hi te una estimada que tira mes que ell...Llavors el noi s'esforça mes. Pero encara li queda... jijiji

Unknown dijo...

Quin "cotilleo" que vec pels blocs! Però Terri no xarris tant que et caurà alguna bronca!
I per altra banda comentar que ara que no puc fer muntanya la gent de Tremp s'hi comença a interessar... a veure si dura i quan jo pugui tornar fem alguna sortideta d'aquestes tant xules!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, el divendres toca curtiment.Estem en contacte!
Dani, si pots apuntat, encara esta per parlar el que farem.Però alguna coseta farem!
Anna, tú de moment et toca descansar, així que hauràs de tenir paciència..jejej!
Cuideu-vos tots!