viernes, 10 de octubre de 2008

BTT més caminata.

10/10/08.

TREMP.

Després de l'averia el passat diumenge, m'havia quedat sense BTT, i això en un altra època de l'any no m'hagués importat, ja que gairebé ni la utilitzo, però ara no!Ara, és època de desconnectar de la rigidesa dels entrenaments i disfrutar de cada activitat que fas, i jo amb la BTT, disfruto moltíssim! Doncs després d'aquests dies sense bici, avui ja he pogut rodar de nou amb ella.Hi ha hagut una série de modificacions necessaries, com el nou canvi de velocitats, enlloc de Shimano Deore, ara portare el XTR, que com he vist avui va finíssim; després la potència del manillar la he invertit i les pastilles de frens també les he renovat, apart del pròxim canvi de sillín, ja que ara mateix sembla que vagi amb un sofà, massa cómode vaig...

El dia d'avui, ha consistit en rodar en primer terme durant 2h10min amb terreny variat i amb desnivell, per després amagar la bici a uns matorrals i pujar caminant a Sant Corneli, una pujada que té més de 800m de desnivell positius, més els negatius que pesen igual o més que els positius...Caminant he estat 2 hores, entre pujar i baixar.Finalment, he tornat a agafar la BTT, er fer el que em quedava de recorregut, 50min també amb molts repetxos.

He acabat el dia amb 5hores d'exercici aeròbic, a 130ppm i completant 50km de bici.Tot això ho he fet després de sortir esmorzat de casa a les 10h matí i arribant a les 17h tarda sense menjar res en tot el camí.Però ja se sap, sense sacrifici no hi ha resultats....

Algunes vistes desde dalt de Sant Corneli:

2 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Marc,
m'hagues agradat de acompanyar-te. M'he quedat amb les ganes de venir... finalmetn m'he hagut d'aconformar amb 1h de rodillo...
Has fet un bon entreno... l'haurem de repetir aquestes pr`xoimes setmanes!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, tú tranquil!Aquest entreno el repetirem quan vulguis.La setmana vinent ens truquem i quedem ok!A veure si ens veiem diumenge amb el Club.